مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه کلات خبر داد:
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه کلات از استقبال و افزایش تعداد ثبت نام کنندگان راهیان نور نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۱۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
سید مرتضی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب و اهداف والای شهداء و رزمندگان دفاع مقدس باید به گونه شایسته و در خور به آیندگان منتقل شود، افزود: مهمترین این آرمان‌ها، ایثار و شهادت، گذشت و فداکاری در راه خدا است که نسل جوان امروز در سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی لمس می‌کند؛ لذا باید مسئولین مربوطه به صورت خادم الشهداء زمینه سفر‌های سرزمین‌های نور را برای زائرین  حسینی مهیا کنند.

وی نحوه ثبت نام زائرین را از طرق مراجعه به پایگاه و حوزه‌ها اعلام کرد و هزینه ثبت نام برای هر نفر را ۲۵۰ هزار تومان برآورد کرد و خاطر نشان ساخت: زمان اعزام سه شنبه ۲۱ اسفند سال ۹۷ و زمان برگشت یکشنبه ۲۶ اسفند خواهد بود.

شمس اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد ثبت نام کنندگان امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته تمام تدابیر جانبی و خدمت رسانی به زائرین پیش بینی شده است و هم چنین زیارت حرم مطهر امام راحل (ره) و حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه (س) از برنامه‌های این سفر معنوی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها