رئیس شورای سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت با تاکید بر اقتصاد مقاومتی برای رفع چالش‌ها گفت:باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در راستای ارتقا تعالی و پیشرفت کشور سهیم باشیم .
کد خبر: ۹۱۱۷۱۲۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج، محمد جواد ایروانی امروز در همایش سومین جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: در این رویداد نظامات ارزیابی که اصولا یک مدل مشارک جویانه است، می‌تواند به دستگاه‌ها برای ارتقاء بهره‌وری کمک کند. 

وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی افزود: 2 محور اصلی اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در ارزیابی‌های این جایزه گنجانده شده تا نام این رویداد را مصمم‌تر کند. 

وی بیان داشت: استقبال شرکت‌ها و مدیران و همچنین فراگیری این رویداد نشان می‌دهد که در نظام‌های ارزی، عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره‌وری در کشور وجود دارد. 

ایروانی اظهار داشت: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در راستای ارتقا تعالی و پیشرفت کشور سهیم باشیم و ضمن بهره‌گیری از فرصت‌ها در رفع چالش‌ها بکوشیم. 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در این زمینه یک نسخه شفا بخش است، که می‌تواند راهنمای عمل باشد، چرا که هر یک از بندهای این تدابیر حاوی پیام‌های روشنی است که سرچشمه اقدامات بهبود بخش هستند، لذا پایبندی به آنها می‌تواند کشور را در برابر چالش‌ها مستحکم‌تر کند. 

وی اظهار داشت: استفاده از چرخه‌های تعال و پیشرفت شناخت مستمر نقاط بهبود و اهتمام در جهت اجرایی کردن برنامه‌های بهبود، پیام اصلی جایزه تعالی و پیشرفت است، امیدوارم فرهنگ سازی در این زمینه رواج پیدا کند و روحیه تعالی جویانه تبدیل به فرهنگ قالب در سازمان‌ها شود. 

در پایان این رویداد به 20 شرکت برگزیده از بین 138 شرکت انتخاب شده و جوایز خود را دریافت کردند. 

ارسال نظرات