برنامه تلویزیونی «تازه‌شو» در نوروز 98 با هدف ایجاد نشاط در خانواده‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۵۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست خبری برنامه ترکیبی «تازه شو‌» که بناست در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو برود، با حضور عوامل این برنامه برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، در این مراسم «عرفان احتشامی» که کارگردانی این برنامه را برعهده دارد،  گفت: ما در تازه شو قصد داریم حال مردم را تغییر داده و کمی بیننده را از  حال و هوای تحریم‌ها و سختی‌ها بیرون بیاوریم.

وی ادامه داد: باید گفت کلیشه در این برنامه دیده نخواهد شد و تازه شو از شعار زدگی فاصله خواهد داشت سعی شده است این برنامه تعاملی باشد و با مخاطبان ارتباط داشته باشیم. همچنین در این برنامه مخاطب شاهد آیتم نمایشی و انیمیشن خواهد بود و تیم تولید تازه شو سعی کردند در همه این آیتم‌ها به مردم شادی تزریق کنند.

وی افزود: جدا از بحث محتوایی، بحث فرمی این برنامه است و ما در تازه شو تلاش کردیم که تازه شو از فضای تلویزیونی بیرون بیاید و مخاطب کار جدیدی را از تلویزیون ببیند. قرار است «تازه شو» از ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۸ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.

او با تاکید به اینکه بعد از پخش سی قسمت از تازه شو در ایام نوروز ۹۸ گروه شروع به ساخت فصل دوم این برنامه در اردیبهشت خواهند کرد.

این کارگردان همچنین اظهار داشت: سرپرست نویسندگان این برنامه « امیر قاسمی» است و نویسندگان تازه شو‌‌ همگی‌ تلاش کردند که آیتم های طنز خیلی ریشه دار و با مفهومی بنویسند.

به گزارش فارس، در بخش دیگری از این نشست «مسعود محمدی» یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه عنوان کرد: برنامه تلویزیونی تازه شو اصلا دید سیاسی ندارد و نخواهد داشت، همه مخاطبان سیما با هر طرز فکری می توانند بیننده برنامه ما باشد.

«محمد احتشامی» دیگر تهیه کننده این برنامه نیز با تایید این موضوع اظهار داد: ما در تازه شو سیاه نمایی نداریم، در بخش نمایش مخاطب فضای طنز خواهد دید، موضوع آیتم ها بحث های روز است و ما در تازه شو بخش های محلی و اقوام نیز خواهیم داشت که به اقوام ایرانی بپردازد.

این تهیه کننده درباره دلیل انتخاب یک‌کارگردان جوان و تازه کار گفت: یکی از دلایل انتخاب عرفان احتشامی به عنوان کارگردان جوان گرایی بود، بهتر است کمی به جوان ها اعتماد کنیم اگر قصد داریم کاری تازه بسازیم.

احتشامی که تا کنون تولید ۹۸ برنامه تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد گفت: ما قصد نداریم کپی کار کنیم و این برنامه مدل اصلی ندارد، مطمئنا قسمت اول این برنامه شاد ضعیف تر از قسمت های بعدی خواهد بود چون نیاز است که بازخورد ها را ببینیم. تازه شو تیم کارگردانی دهه هفتادی دارد و باید دید مخاطبان چه نظری در باره با یک تیم جوان دارد.

احتشامی با اشاره به اینکه در تازه شو از دکورهای زنده و‌ واقعی استفاده شده است گفت: تازه شو دکوری‌ شبیه به دیگر برنامه هایی که این روزها روی ‌آنتن سیما است ندارد.

وی‌افزود: عملکرد این روزهای سیما به گونه ای است که انگار یک تلویزیون خصوصی است و اسپانسر و سرمایه گذار برای تلویزیون مهم است به همین خاطر ما در تازه شو سعی کردیم یک قدم به سمت فرهنگ برویم و فقط دغدغه آنتن نداشته باشیم به خاطرهمین لوکیشن های چون دبیر الملک و خانه کاظمی را انتخاب کردیم و حتی به حمام نواب سر زدیم اما نه با دیدگاه قدیمی بلکه از دریچه نگاه دهه هفتادی ها به فرهنگ ها پرداختیم.

احتشامی در پایان این نشست عنوان کرد: محمد سلیمی اجری این برنامه را به عهده خواهد داشت و در طول برنامه آیتم‌هایی خواهیم داشت که ۵۰ سوال از ۵۰ شخصیت های شناخته شده در حیطه سیاسی، هنری، علمی و ورزشی پرسیده خواهد شد. این سوال ها درباره زندگی شخصی این چهره‌هاست.

ارسال نظرات