سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: تاریخ در قضیه برجام گواهی می‌دهد که نگاه به دشمن اشتباهی بیش نیست و سرانجام آن نیز ذلالت و فلاکت است.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

تاریخ در قضیه برجام گواهی می‌دهد که نگاه به دشمن اشتباهی بیش نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل به تبیین نوع نگاه ها در افراد پرداخت و با بیان اینکه حوادث تند و تیز انسان های مومن را نمی شکنند، گفت: افراد مومن با قرار گرفتن در مسیر حوادث پرورش یافته و بالنده می شوند.

وی به مفاهیم زیارت رجبیه اشاره کردو گفت: وقتی خداوند متعال بلای کربلا را به انبیاء نشان داد، همه ارکان آسمان و زمین بر مصائب امام حسین(ع) گریه کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه سخنان خود به تبیین اختلاف دیدگاه در انسان ها پرداخت و گفت:با مقایسه حافظ و صادق هدایت این شاهزاده قجری به راحتی می توان فهمید که نوع نگاه تا چه اندازه می تواند انسان را به حد اعلی برده و یا وی را به اعماق جهنم هدایت کند.

وی به فراز هایی از دعای عرفه نیز اشاره کرد و گفت: دعای عرفه گنجینه امام حسین(ع) برای بشریت است.

مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان عاشورا محصول دعای عرفه عنوان کرد و گفت:دعای عرفه همچون ذکر یونسیه نجات بخش انسان در اعماق تاریکی ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در ادامه سخنان خود به نگاه شهدا نیز اشاره کرد و گفت: نگاه شهدا نگاه الهی بود چراکه شهدا اثبات کردن اگر نگاه انسان الهی باشد خداوند متعال با امداد های الهی خود زمینه های ظفر و پیروزی را در انسان ها فراهم می کند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در گام اول انقلاب نگاه الهی داشت و با تکیه بر خداوند متعال انقلاب را آغاز کرد، گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ 8 سال دفاع مقدس نیز دیدگاه الهی بود بنابراین وظیفه ما نیز در عرصه فعلی که جنگ نرم و جنگ اقتصادی است، ترویج نگاه الهی در بین مسئولان است چراکه تاریخ در قضیه برجام گواهی می دهد که نگاه به دشمن اشتباهی بیش نیست و سرانجام آن نیز ذلالت و فلاکت است.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ضمن ابراز خشنودی این رویداد مهم خاطر نشان کرد این دیداردر واقع دمیدن نفس تازه ای در بدن جبهه مقاومت بود.

وی در پایان سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و وگفت: توجه به جوان و علم از جمله مهمترین ویژگی های این بیانه است که نشان می دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تداوم انقلاب چشم امید به جوانان دارند چراکه همین جوانان می توانند با نگاه الهی خود گام دوم انقلاب را به خوبی به پیش ببرند.

ارسال نظرات