مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل با حضور پرشور دانشجویان در حسینیه این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۶۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم دومین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل با سخنرانی حجت الاسلام حسین نوری و مداحی محمد باقر منصوری و حضور پرشور دانشجویان در حسینیه این دانشگاه برگزار شد.

موسوی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل در ابتدای این مراسم به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: کسانیکه ادعای ایمان دارند باید ایمان خود را عملا نیز نشان دهند.

وی با بیان اینکه شهدا ایمان خود را در عمل نشان دادند گفت: شهدا جان خود را در راه ارمان های خودشان که الهی بود دادند و ما نیز باید با عمل به وظیفه خود بتوانیم ادعای خود را در عمل اثبات کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل با بیان اینکه توجه به نماز ما را به مقام عبد می رساند تصریح کرد: همه می توانند به این مقام برسند چراکه شهدااین اطمینان را در ما ایجاد کردند.

پخش نماهنگ تدفین شهید گمنام، سخنرانی حجت الاسلام نوری مسئول امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع)، غبارروبی مزار شهید و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه های دومین مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای اردبیل بود.

ارسال نظرات