یادواره شهدای مدافع امنیت انقلاب اسلامی با محوریت پاسدار شهید داود میرزایی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی مغان با حضور سردار حسن نوعی اقدم در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۷۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

یادواره ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان در پارس آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره شهدای مدافع امنیت انقلاب اسلامی با محوریت پاسدار شهید داود میرزایی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی مغان با حضور سردار حسن نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی، دانشجویان و اساتید و حضور صدها نفری مردم شهید پرور منطثه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان برگزار شد.

سردار رحیم نوعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی روز یکشنبه در این یادواره گفت: در این برهه از زمان مردم نیازمند به خدمتگذاران واقعی هستند و همه مردم از حزب بازی و گروه بازی های اصولگرایی راست و اصلاح طلبی چپ خسته شده اند.

وی با بیان اینکه نجات حیات و جامعه ما در آینده به وحدت و نوکری ملت تحت امر امامت و ولایت رهبری است، افزود: اکنون وقت آن رسیده که نیروهای دل سوخته این انقلاب در اوج وحدت در میدان خدمت تحت امر ولایت باشند و به دور از حزب بازی های سیاسی مشکلات مردم را برطرف کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین با اشاره به تهدیدهای دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: مسئولان و مردم ایران محکم باشند؛ چرا که آمریکا و اسرائیل 100 سال دیگر هم توان مقابله با ایران را نخواهد داشت و اگر تمام دنیا بخواهند مقابل کشورمان ایستادگی کنند ما هم برنامه های خود برای مقابله با این کشورها اجرایی خواهیم کرد.

یادواره ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان در پارس آباد برگزار شد

نوعی اقدم در ادامه به پنج عنصر ادبیات شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خدایی بودن، اخلاص، اخلاق، اطاعت پذیری و ولایت از جمله ادبیات شهدا در دوران دفاع مقدس بود و باید به گونه‌ای تابع این ادبیات شهدا باشیم تا به مقام ولایت آسیبی وارد نشود.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان نیز با گرامی داشت یادوخاطره شهدای حادثه ترویستی خاش زاهدان به فعالیت های شهید داود میرزایی در این دانشکده اظهار داشت: شهید داود میرزایی سال 89 در رشته دامپروری و علوم دامی در دانشکده کشاورزی مغان پذیرفته شد و از بدو ورود برکات و حضور این شهید بزرگوار در دانشکده مغان پررنگ بود.

حبیب مارالیان با اشاره به حضور شهید داود میرزایی در فعالیتهای فرهنگی گفت: این شهید والامقام علاوه بر اینکه در زمان دانشجو بودن مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی مغان بود در کنار فراگیری علم و دانش، اقدام به برگزاری فعالیتهایی فرهنگی همچون برگزاری یادواره شهدا، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه سربندهای خاموش کرده بود که برای نخستین بار توسط شهید داود میرزایی در دانشکده مغان انجام شد.

گفتنی است، در این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی حضور داشتند از تابلوی ساختمان فرهنگی و آموزش دانشکده مغان که به نام شهید مدافع وطن شهید "داود میرزایی" نام‌گذاری شده بود پرده برداری شد.

ارسال نظرات