خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: تمهیدات لازم برای افزایش امنیت در مناطق عملیاتی جنوب شرق کشور چه در مرزها و چه در مناطق شهری و جاده‎های مواصلاتی در حال افزایش است و در ادامه نیز بایستی طبق دستورالعمل‌ها کارها را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر امام حسین اصفهان، سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور عصر امروز در مراسم معارفه معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به حمله تروریستی به اتوبوس رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) در جاده خاش زاهدان اظهار داشت:

این اتفاق در عمق 420 کیلومتری خط مرزی ایران و پاکستان و در ایام الله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با برنامه‌ریزی های دقیق از سوی دشمنان انقلاب رخ داد.

وی تصریح کرد: شهدای این حادثه تروریستی در چند روز قبل از شهادتشان هیچ گونه استراحت کافی نداشتند و در اوج خستگی در حال بازگشت به آغوش خانواده‎‌های خود بودند که به صورت کاملا ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به این‌که امیدواریم در آینده نیز راه شهدا را ادامه دهیم ادامه داد: تلاش اصلی فرماندهان در نقطه صفر مرزی در حال انجام است و کلیه برنامه‌ها برای بازگشت رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) از مناطق مرزی بر اساس دستورالعمل‌ها و در چهارچوب خاصی انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اتوبوس‌های که برای بازگشت رزمندگان از مناطق مرزی در نظر گرفته شده از امنیت و تامین همه جانبه‌ای برخوردار است، گفت: دشمنان و گروه‌های تروریستی از ضربه زدن به پاسگاه‌های مرزی عاجز هستند و با برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق اهداف دیگر خود را از جمله حمله به اتوبوس رزمندگان پیگری می‌کنند.

هاشمی‌پور بیان کرد: تمهیدات لازم برای افزایش امنیت در مناطق عملیاتی جنوب شرق کشور چه در مرزها و چه در مناطق شهری و جاده‎‌های مواصلاتی در حال افزایش است و در ادامه نیز بایستی طبق دستورالعمل‌ها کارها را انجام دهیم.

یاران خرازی گام دوم انقلاب را با صلابت برداشتند

سرهنگ پاسدار حسن امینی، معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) نیز در این برنامه با بیان این‌که بایستی راه شهدا را ادامه دهیم تا موفق شویم، اظهار داشت: 27 شهید مدافع حریم امنیت نخستین افرادی بودند که به بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفته و از این موضوع خوشحالیم که یاران خرازی گام دوم انقلاب را با صلابت برداشتند.

وی تصریح کرد: رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) به همراه نیروهای داوطلب با آمادگی همه جانبه آمادگی خود را برای حضور همه جانبه در مرزهای جنوب شرق کشور اعلام کرده و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش روابط عمومی لشکر امام حسین در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از مسئولان لشکر 14 امام حسین (ع) و سپاه صاحب‌الزمان (عج) سرهنگ پاسدار حسن امینی به عنوان معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها