خبرهای داغ:
حجت الاسلام جلیلی در دیدار کارکنان دبیرخانه استانی و مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهر، گفت: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق مطالبات طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و اساسی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۹۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جلیلی، امام جمعه سردرود اظهار داشت: مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند، از سوی دیگر مشاهده می کنیم که مخاطبان مهم کانون های مساجد نیز جوانان هستند، با این حساب نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق مطالبات طرح شده در این بیانیه بسیار مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در راستای وحدت و همگرایی میان متولیان امور مساجد حرکت می کنند، افزود: شهر سردرود به علت ظرفیت های فرهنگی، دینی و مذهبی، نیازمند توجه مضاعف است، امیدوارم با راه اندازی مجمع کنون های مساجد این شهر و انتخاب دبیر بتوانیم در پیگیری و تسهیل امور مربوط به این مراکز گام برداریم.

حجت الاسلام جلیلی ادامه داد: همه اعتقاد داریم که کار فرهنگی در درازمدت نتیجه می‌دهد، اما اگر در این پروسه از نیروهای جوان، خلاق و اندیشمند بهره‌مند شویم؛ نتایج مورد انتظار در کمترین زمان ممکن حاصل خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها