خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

نقش محوری رسانه در مبارزه با استکبار

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه دشمن ظرفیت بالای رسانه ای دارد به نقش محوری رسانه در مبارزه با استکبار تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۰۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اختتامیه دومین جشنواره ابوذر استان سمنان گفت : نبرد ما با استکبار که در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد به نقطه ای رسیده است که رسانه نقش اصلی را ایفا می کند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که بخش عمده جنگ دشمن علیه مردم و کشور ما عملیات روانی است افزود : این عملیات محقق نمی شود مگر با نقش آفرینی رسانه ها که دشمن در اختیار دارد.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه دشمن ظرفیت بالای رسانه ای دارد تصریح کرد : دشمن در این 40 سال از تمام ظرفیت های رسانه ای خود جهت انحراف نظام و انقلاب اسلامی استفاده کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : دشمن به جد به دنبال این است که نظام تعاریف جامعه ما و ملت ما را از واژه ی مختلف تغییر دهد.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که با تغییر نظام تعاریف نظام ارزش های ما را نیز دچار خلا کند گفت : جامعه ای که نظام ارزش هایش دچار خلا شود این جامعه دچار خلا شدید هویتی می شود.
سرهنگ دامغانی گفت : اگر جامعه ای دچار خلا شدید هویتی شود تمدن خود را نیز از دست خواهد داد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید به افرادی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند گفت : فعالان رسانه باید در حوزه های مختلف از نظام و انقلاب دفاع کنند.

نقش محوری رسانه در مبارزه با استکبار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار