مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری کارگاه تخصصی نمایشنامه‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۱۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، «روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری کارگاه تخصصی نمایشنامه نویسی با موضوع انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با مشارکت اداره کل حفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس مازندران و حوزه هنری مازندران دوشنبه 13 اسفندماه ساعت15 برگزار خواهد شد.

وی به حضور نویسندگان و نمایشنامه نویسان حوزه پایداری و مقاومت استان در این کارگاه اشاره کرد و افزود: «سید حسین فدایی حسین» از مدرسان برجسته ملی در حوزه نمایش در این کارگاه تدریس خواهد کرد.

ایرانمهر همچنین از تولید نماهنگی با عنوان «شهید» به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا توسط این مدیریت خبر داد و گفت: فیلمبرداری این نماهنگ که با موضوع گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است از روز پنجشنبه 9 اسفندماه آغاز شد.

وی از مدت زمان تولید نماهنگ «شهید» را 5 دقیقه اعلام کرد و با اشاره به عوامل این اثر هنری از «روح الهد ایرانمهر» کارگردان، «محمدرضا حسینی» فیلم بردار و تدوینگر، «امین آئین» آهنگساز و تنظیم، «حمید محمدی» شاعر( ترانه سرا) و «مرتضی فاضلی» به عنوان خواننده این اثر یاد کرد.

ایرانمهر همچنین مکان‌های فیلمبرداری را نمایشگاه گل و گیاه بابل، گلزار شهدای ساری، مرکز فرهنگی دفاع مقدس، ساحل فرح آباد و پارک جنگلی زارع عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها