ملازاده با اشاره به اینکه هدف استکبار سیطره و تسلط بر ملت‌ها است، اظهار داشت: از نظر عملی جریان مقاومت حق جوانان است، در عراق، سوریه، لبنان و شمال آفریقا جوانانی هستند که در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و حق آنان بوده و این جریان به معنای تقویت نظریه مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۱۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «عقیله ملازاده‌سورکی» گفت: دشمنان هنوز ملت ایران را نشناختند و باید بدانیم برای زمینه سازی ظهور مهدی (عج) شکل‌گیری جبهه بزرگ مقاومت در دنیا امری لازم است.

«عقیله ملازاده‌سورکی» فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) استان مازندران در همایش مردمی جبهه مقاومت که با عنوان «بانوی مقاومت، بانوی تمدن‌ساز» در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه هدف استکبار سیطره و تسلط بر ملت‌ها است که باید برای همه تبیین شود، اظهار داشت: از نظر عملی جریان مقاومت حق جوانان است؛ در عراق، سوریه، لبنان و شمال آفریقا جوانانی هستند که در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و حق آنان بوده و این جریان به معنای تقویت نظریه مقاومت است.
وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان پایگاه قدرت اساسی اسلام در محور مقاومت در کنار سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین، مقابل استکبار ایستاده است، تصریح کرد: موضوع ایران در تحولات منطقه روشن است و اگر سعی بر این بوده که محور ایران را با تحریم‌ها تضعیف کنند باید بگوییم که در توهم به سر می‌برند؛ چرا که ایران امروز قوی‌تر از هر روز دیگری است و دشمنان هرگز نخواهند توانست خدشه‌ای بر آن وارد کنند.
 
فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) استان مازندران اضافه کرد: دشمنان هنوز ملت ایران را نشناختند و باید بدانیم برای زمینه سازی ظهور مهدی (عج) شکل‌گیری جبهه بزرگ مقاومت در دنیا امری لازم است.
 
ملازاده با اشاره به اینکه امروز جهان استکبار با تلاش‌های بی‌وقفه و به‌کارگیری همه توان خود و هم پیمانش در صدد تضعیف چهره اسلام و نابودی آن برآمده است، اظهار کرد: این شرایط حساس نیاز به مجاهدانی دارد که همانند حماسه دفاع مقدس با همت و اراده بلند به حمایت و پشتیبانی معنوی و مادی جبهه‌های مقاومت اسلامی و مقابله با جنگ نرم سخت دشمنان پرداخته و علاوه بر تقویت روحیه جهادی رزمندگان و گسترش اسلام ناب محمدی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به تهیه اقلام و مایحتاج مردم مظلوم جهان بپردازد.
 
وی افزود: زنان مازندران برای پیوستن به این جبهه بزرگ جهانی، لشکر مقاومت حضرت زینب (س) را با هدف نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در جامعه ایران برای کمک به این جبهه بزرگ تاسیس کردند.

ملازاده‌سورکی تصریح کرد: از جمله اهداف این لشکر مردمی عمل به آیات و دستورات قرآن بر حمایت از مظلومان، تحقق بخشیدن به سخنان رهبری، آگاهی‌بخشی به مسلمانان، حمایت و پشتیبانی معنوی و مادی از رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم تا فتح قدس، برپا کردن آموزش سواد مقاومت، تقویت فرهنگ معنویت و روحیه ایثار و جهاد در بین بانوان و دوری از سطحی نگری، دنیاگرایی و تجمل گرایی ترویج و گسترش سبک اصیل زندگی اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها