بزرگترین مزرعه مرغ مادر تخم گذار کشور با حضور شهیدی معاون رئیس جمهور و اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج صبح امروز دوشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مهندس محمد رضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، بزرگترین مزرعه مرغ مادر تخم گذار کشور با ظرفیت تولید هشتاد هزار قطعه مرغ مادر تخم گذار و ده میلیون قطعه جوجه یکروزه تخم گذار در سلطانیه زنجان به بهره برداری رسید.


بر اساس این گزارش کلنگ احداث این پروژه برای صیانت از امنیت غذایی کشور نیز سرمایه گذاری مولد و ایجاد اشتغال پایدار از سال 1395 بر زمین خورد. همچنین میزان سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه 250 میلیارد ریال بوده که برای 40 نفر به صورت مستقیم و نزدیک 2000 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.


گزارش خبرگزاری بسیج حاکی است که پیمانکار این پروژه ، شرکت مرغک از شرکت های زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر بوده که برای ساخت و راه اندازی این مجموعه عظیم تماما از توان و ادوات داخلی کشور و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره برده است.


این گزارش می افزاید میزان قابلیت تولید جوجه یکروزه تخم گذار پروژه ای که امروز افتتاح شد به گونه ای ست که به تنهایی قادر خواهد بود بیست و پنج درصد نیاز کشور در صنعت مرغ تخمگذار داخلی را تامین نماید.


بر این اساس برای ساخت این پروژه که به همت سازمان اقتصادی کوثر انجام شد هیچگونه تسهیلاتی اخذ نشده و تماما از محل آورده های سهامداران تامین شده است.

ارسال نظرات