نمایشگاه دستاورد بازنشستگان سپاه مازندران

دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان مازندران از 18 تا 22 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان مازندران واقع در مجتمع فرهنگی فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول توانمندسازی و امور اقتصادی بازنشستگان سپاه مازندران از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار «عظیم وریجی» مسئول توانمندسازی و امور اقتصادی بازنشستگان سپاه مازندران در گفت‌وگویی  از برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بازنشستگان سپاه استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از 18 تا 22 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان مازندران واقع در مجتمع فرهنگی فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
فرمانده اسبق سپاه مرکز مازندران افزود: این نمایشگاه دارای 30 غرفه است که با حضور کانون‌ بازنشستگان سپاه شهرهای آمل تا بهشهر برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ پاسدار وریجی هدف از برگزاری این برنامه را نمایش دستاوردهای بازنشستگان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، هنری و... اعلام کرد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و روابط عمومی سپاه کربلا را به عنوان همکاران برگزار کننده این نمایشگاه برشمرد.
 
این مسئول متذکر شد: اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بازنشستگان سپاه مازندران در سال 94 برگزار شد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با دو غرفه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار