بازدید 80 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه استان قم از دوشرکت تولیدی ظروف تفلون و ظروف پلاستیکی آشپزخانه ای
کد خبر: ۹۱۱۷۲۵۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری خبرگزاری بسیج استان قم ، تعداد هشتاد نفر از دانش آموزان دخترمتوسطه دبیرستان ملا صدرا ناحیه 2 به همراه هشت نفر از مربیان دبیرستان ، در قالب طرح ملی " ایران یار " از دوشرکت تولیدی ظروف تفلون و ظروف پلاستیکی آشپزخانه ای بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید مهندس خاکی مدیرعامل شرکت پلاستیک مرکز وعضو اتاق بازرگانی استان قم با تشریح فعالیت های شرکت و تنوع محصولی ، بازدیدکنندگان را با تولیدات این شرکت آشنا نمودند و در خصوص حمایت از تولید و کالای ایرانی نکاتی را مطرح کردند .

در ادامه بازدید ، از دانش آموزان توسط شرکت پذیرایی بعمل آمد .شایان ذکر است محصولات این دو شرکت در ضمینه تولیدات ظروف آشپزخانه ای با بهترین و مناسبترین قیمت می باشد که در پایان بازدید افراد حاضر از بخش نمایشگاهی شرکت بازدید به عمل آوردند و اجناس مورد نیاز خود را به قیمت پایین تر از عمده و درب کارخانه خریداری نمودنند.

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

انتهای پیام /

 

عکسها : 
ارسال نظرات