نایب رییس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تاکید کرد مشکلات باشگاه در جلسه آتی هیات مدیره شرکت ایرالکو حل می شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۲۵۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سعید اکبرزاده در خصوص آخرین وضعیت باشگاه آلومینیوم اظهار داشت:  در هفته جاری مواردی که باید مورد بررسی قرار بگیرد در هیات مدیره شرکت مطرح خواهد شد و بالطبع با توجه به نگاه مثبت و حمایتی اعضا هیات مدیره ایرالکو به مقوله ورزش به عقیده بنده از روز چهارشنبه شرایط عادی بر باشگاه حاکم خواهد شد و مشکلات جزئی مطرح شده حل خواهد شد.

وی در خصوص استعفای مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان داشت: استعفای خبیری به صورت مکتوب به دست ما رسیده است ولی پس از جلسه هیات مدیره و حل مسائل ایشان به کار خود باز خواهد گشت.

اکبرزاده ادامه داد : امسال تیم آلومینیوم شانس زیادی برای صعود دارد و با حل شدن چند مشکل جزئی در باشگاه می توانیم شانس اول صعود باشیم و حتی گل گهر صدرنشین را پشت سر بگذاریم.

وی افزود : در آستانه پایان سال هستیم و کارخانه آلومینیوم به مانند سایر مجموعه ها در حال پیگیری مسائل مختلف خود هست و باشگاه هم یک بخشی از آن است که توسط هیات مدیره در حال بررسی است و به زودی این مسائل مطرح شده مرتفع خواهد شد.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در پایان تصریح کرد: این فصل شرایط بسیار حساسی بر لیگ یک حاکم است و آلومینیوم می تواند پس از سال ها در این فصل به لیگ برتر راه یابد ولی این گام های آخر به همکاری و همدلی تک تک بخش ها بستگی دارد که باید با جدیت آن را دنبال کنند.

ارسال نظرات