خبرهای داغ:
ياسر متانت
كارشناس خانواده مطرح كرد:
حجت الاسلام بياتي زاده در جشن روز زن و ميلاد حضرت زهرا(س) در ناحيه گلپايگان به لزوم حفظ امنيت در خانواده تأكيد كرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۰۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،جشن روز مادر و ميلاد حضرت صديقه طاهره(س) و ميلاد حضرت امام خميني(ره) در ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان برگزار گرديد در اين مراسم كه با حضور پرسنل و خانواده ها برگزار گرديد،حجت الاسلام بياتي زاده استاد حوزه و دانشگاه به الزامات رفتاري در محيط خانواده اشاره كرد و گفت:مهمترين ركن در يك خانواده،فضاي امن در يك خانواده است و همانطور كه امنيت در بيرون محيط خانواده از مولفه هاي اساسي استمرار بستر جامعه محسوب مي شود در درون خانواده نيز لازمه قوام و استمرار اين بستر است.

وي در ادامه ضمن بيان وظايف متقابل زن و شوهر در محيط خانواده اظهار كرد:محبت طرفيني،گذشت و ايثار،صبر و بردباري،كسب حلال،رسيدگي به امورات فرزندان از مولفه هاي حفظ امنيت داخل خانواده است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به آسيب شناسي خانواده به عنوان محيط تربيتي فرزندان اشاره كرد و گفت:سست شدن باورهاي اعتقادي و متزلزل شدن بنيان هاي فكري ديني تأثيري منفي در تربيت فرزندان به عنوان ثمره هاي اصلي زندگي مشترك خواهد گذاشت.

بياتي زاده در پايان انتخاب الگوهاي غلط رفتاري براي كودكان،تحقير و سرزنش كودكان و افراد خانواده،انتظارات و توقعات خارج از عرف را زمينه ساز بحران هويتي و رفتاري در خانواده خواند و گفت:آشنايي با روشهاي درست تربيتي،صداقت و رفاقت طرفيني،رواج مسائل اعتقادي،رأفت و مهرباني ، باعث استحكام خانواده و تربيت صحيح فرزندان مي شود.

لازم به ذكر است،در اين مراسم برنامه هايي شامل دكلمه خواني فرزندان پرسنل، پخش نماهنگ هاي تربيتي و جذاب ويژه كودكان،مسابقات حضوري ويژه كودكان،مولودي خواني و اهداي جوايز برترينهاي مسابقات برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها