محمدزاده گفت: روز 21 اسفندماه، اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور همراه با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۱۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فیض الله محمدزاده دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور  با اشاره به برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره اظهار داشت: روز 20 اسفندماه همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور، شاهد برگزاری ویژه برنامه راهیان نور با حضور مسئولان لشکری و کشوری در سالن شهید "جهان آرا" اردوگاه فرهنگی-تربیتی شهید باکری خرمشهر خواهیم بود و روز 21 اسفندماه، اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور همراه با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره در این اردوگاه، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور با همکاری گروه ها و نهادهای مردمی برگزار می شود، ادامه داد: از روز 22 اسفند تا 28 این ماه، ویژه برنامه های جشنواره ملی سرزمین نور هر شب با میزبانی یکی از گروه های مردمی برگزار می شود، چرا که این جشنواره هویت مردمی دارد و شایسته است که گروه های مختلف در برگزاری آن سهم داشته باشند.

محمدزاده تاکید کرد: جامعه و نخبگان قرآنی با میزبانی رادیو قرآن، استان های خوزستان، اصفهان، مازندران، حوزه های علمیه کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی هر کدام به صورت جداگانه، یک شب میزبان ویژه برنامه های جشنواره ملی سرزمین نور هستند.

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور خاطر نشان کرد: جشنواره ملی سرزمین نور، همه ساله با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم و... برگزار می شود و علاقمندان و زائران راهیان نور می توانند دیده ها و شنیده های خودشان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را در این حوزه های عنوان شده، به دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور یا به نشانی اینترنتی   www.sarzaminenoor.ir ارسال نمایند.

 

 

 

ارسال نظرات