خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی در یادواره شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان :
معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوزستان با اشاره به این‌که آمریکا بداند شکست خورده و هیمنه آن از بین رفته است، گفت: امروز جان را نثار ولایتی می‌کنیم که تمام وجود ایشان برای مردم ایران می‌تپد.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۱۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی در یادواره شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان اظهار داشت: نسل بزرگی از مردم دلاور سرزمین ایران اسلامی با کسب اجازه از علمای بزرگ زمان خود حدود 103 سال گذشته در برابر بریتانیا قیام کردند و پوزه انگلیس را به خاک مالیدند.

وی با اشاره به این‌که قیام عشایر عرب خوزستان قیام بزرگی بود، ادامه داد: مردمانی از جنس ولایت که پای علما و مجتهدین خود ایستادند. حضور پرشور عشایر عرب خوزستان در این منطقه برای دنیا پیام دارد و اگر روزگاری کسی بخواهد به خاک ایران تجاوز کند، مرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که روزگار به اسارت درآوردن خرمشهرها به اتمام رسیده است، گفت: دشمن ‌دنبال اشغال ایران در مدت کوتاه بود اما جوانان با غیرت جان خود را دادند تا یک وجب از خاک خوزستان به دست دشمن نیفتد.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: خوزستان سرزمین ولایت، پایتخت دفاع مقدس و جاده منطقه راه ورود تشیع به ایران است و مردمانی عزیز و سران و بزرگان عرب با رهبر خود بیعت کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌که عشایر عرب از نسل امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) هستند، اظهار داشت: این مردمان عزیز امروز دشمن را به ذلالت کشاندند. عشایر عرب خوزستان دست در دستان دیگر عشایر اقوام رنگین کمانی را درست کردند.

وی با اشاره به این‌که آمریکا بداند شکست خورده و هیمنه آن از بین رفته است، گفت: امروز جان را نثار ولایتی می‌کنیم که تمام وجود ایشان برای مردم ایران می‌تپد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها