خبرهای داغ:
شهيد پاسدار محمدقربان عبيري،در وصيت نامه خود در سال 1364،حركت در خط امام خميني(ره) را تداوم بخش انقلاب خواند.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۲۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،شهيد والامقام ،محمدقربان عبيري،شهيد پاسدار عمليات والفجر در سال 1364 است.وي متولد روستاي زرنجان گلپايگان است.قسمتي از متن وصيت نامه شهيد كه امروز براي همه ما پيامي رهگشاست به شرح ذيل است:

السلام عليک يا ابا عبدالله اينک در اين بيابان کربلا, ای خدای متعال می خواهم که گناهانم را ببخشی. خدايا تو خودت شاهد هستی که من از زن و فرزند و زندگی دست کشيدم و فقط گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) بودم و پاسخ به لبيک امام عزيزم دادم.

آری ملت شريف ايران و مردم شهيد پرور گلپايگان، اين من و شما هستيم که فردا وارث خون شهيدان هستيم، سعی کنيد کسانی که از گوشه و کنار نق می زنند و  منافقين را از صحنه روزگار برداريد که به خدا قسم اينها هستند که دل امام عزيز را درد می آورند.

 وای نمی دانيد که موقعی که پا در بيابان کربلا گذاشتم چه شور و حالی به من دست داد. اينجا خاکی غريبانه است که در هر متر مربع يک شهيد داده ايم. وای بر کسانيکه حرمت خون شهيدان را نداشته باشند,

اينجانب پيامی بسيار مهم برای مردم گلپايگان و حومه دارم که هميشه امام عزيز را دعا کنيد و نگذاريد که امام تنها بماند

 من موقعی که در مسجد زرنجان مشغول چای دادن بودم پيام امام به گوشم رسيد و بلافاصله از روستای زرنجان بسوی بسيج گلپايگان روانه شدم و اسم نويسی کردم( براي حضور در جبهه) و برای دومين بار است که با کفار بعثی به نبرد پرداخته ام و اگر(شهيد شدم) و جنازه مرا پيدا کرديد و به شهرمان آورديد در مرگ من گريه نکنيد که(مبادا) دشمنان ما شاد شوند و از تو همسر باوفايم می خواهم که زينب وار فرزندانم را تربيت کنی و برای جامعه مفيد باشند ...

اينجانب که شوق و علاقه پيشرفت اسلام و حفظ و نگهداری از خون شهيدان, به اراداه و  به خواست خودم عازم جبهه حق عليه باطل شدم و احساس مقدس حراست از انقلاب اسلامی ،چنين انديشه ای را در وجودم ايجاد کرد که حضور خود را در جبهه اعلام دارم در صورتيکه به افتخار شهادت نائل آمدم وصايايي دارم که انجام آن را از تمام افرادی که نوشته ام به رؤيت آنان برسد, انتظار دارم:

1-مقدم بر هر چيز اسلام-قرآن- امام زمان عليه السلام وامام امت را فراموش نکنند و بدانند که ما برای اسلام قيام کرديم و تمام مقصد ما مکتب ما است.

2-خط امام را از ياد نبرند که تداوم بخش انقلاب است. و دشمنان از آن هراس دارند و درصدد آلوده کردن آن هستند

3-اهالی محترم روستای زرنجان(زادگاه) بکوشند در حفظ خون شهيدان و متحد و هماهنگ در راه خدا قدم بردارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها