عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخي مسئولان اغلب مشكلات موجود در كشور را به تحريم‌ها نسبت مي‌دهند و پشت تحریم‌ها پنهان مي‌شوند.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۴۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، محمدحسین صفارهرندی در همایش تبیین گام دوم انقلاب كه با حضور مردم ولايتمدار شهرستان گناباد در مصلي امام خميني(ره) اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: مقام معظم رهبری با نگاهی واقعه بینانه و ارزیابی صحيح نسبت به گذشته این بیانیه را ابلاغ كردند.

وي با اشاره به اينكه كارنامه انقلاب اسلامي طي ۴۰ سال گذشته درخشان و باعث افتخار است، گفت: انقلاب اسلامي از پيروزي تا كنون روز به روز در حال نوآوري است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده علاقه و اعتماد مردم به نظام و انقلاب است و به برکت انقلاب در خیلی از حوزه‌ها جزو ۲۰ کشور اول جهان هستیم و در برخی موارد که در رتبه‌های اول قرار داریم.

صفارهرندي با بيان اينكه مردم از مشكلات كنوني جامعه رنج مي‌برند، افزود: برخي افراد هر مشكلي را به تحريم‌ها ربط مي‌دهند در صورتی که این مشکلات برگرفته از سوءمدیریت هاست.

وي با تاكيد بر اينكه نگاه غربگرايانه با آيين انقلاب اسلامي همخواني ندارد، بيان كرد: انقلاب براي حل مشكلات در طول 4دهه برنامه ريزي داشته و اكنون براي رفع مشكلات جامعه دارد.

این استاد دانشگاه اذعان كرد: ظرفيت‌ها و فتوحات بسياري به بركت انقلاب اسلامي در طول 40 سال گذشته براي ملت ايران به دست آمده است و انشاءالله در آينده نیز پیشرفت‌ها و فتوحات چند برابری خواهیم داشت.

صفارهرندي خاطرنشان كرد: قبل از انقلاب به دلیل عملکرد مزدورانه شاه ملت‌های اطراف از ایران تنفر داشتند ولي اكنون به بركت انقلاب اسلامي تنفراز آمریکا در کشورهای اسلامی حدود ۷۰ درصد و محبوبیت ایران بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است و این آمار نشان‌دهنده  نفوذ ایران است كه آمریکا با حسرت به آن اذعان دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها