خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به نقش مهم قمی های مقیم پایتخت درکمک به پیشرفت و رونق اقتصادی ، از این تشکل به عنوان سفیران توسعه استان یاد کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۰۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست امروز در نشست صمیمی با جمعیت قمی‌های مقیم پایتخت با اشاره به ظرفیت‌های مهم قم در بخش‌های مختلف، بیان کرد: برنامه استان برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در جهت شتاب بخشی به روند توسعه است.

وی با اشاره به هدف گذاری‌های صورت گرفته برای تشکیل انجمن مشورتی توسعه قم، گفت: این انجمن متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی و بسیاری از اقشار و گروه‌های تأثیر گذار استان خواهد بود که در تصمیم گیری‌های کلان قم صاحب رأی و نظر هستند.

وی به اهمیت تلاش برای جلب سرمایه‌های معنوی و فکری در استان اشاره و تصریح کرد: قم در مسیر عمران و آبادانی، ظرفیت زیادی دارد که با نگرش صحیح و برنامه مدون می‌توان از آن‌ها بهره برد.

سرمست، جمعیت قمی‌های مقیم تهران را یکی از سرمایه‌های مهم قم دانست و ادامه داد: این جمعیت سفیران توسعه می‌توانند، باشند و در جهت معرفی استان و ویژگی‌های آن و نیز سرمایه گذاری برای اجرای پروژه‌های مختلف گام بردارند.

وی با اشاره به زمینه‌های مناسب سرمایه گذاری در این استان خاطرنشان کرد: قم با آغوش باز پذیرای نظرات صاحب نظران و سرمایه گذاران بوده و از حضور و مشارکت آن‌ها در بخش‌های مختلف، استقبال خواهیم کرد.

لازم به ذکر است جمعیت قمی‌های ساکن پایتخت، متشکل از جمعی افراد فعال و نخبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی است که ماهیانه جلسات و نشست‌های تعاملی برگزار می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها