حسین شریعتمداری:

مشکلات اقتصادی کشور حاصل اجرای نسخه های لیبرال است

شریعتمداری گفت: این وضعیت نامطلوب اقتصادی حاصل نسخه های لیبرال و غربی است که متاسفانه در بخش های اقتصادی کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۱۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسین شریعتمداری در کرسی آزاد اندیشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) که با موضوع تبیین نقش اساتید دانشگاه در گام دوم انقلاب برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است اظهار داشت: از روزی که انقلاب به پیروزی رسید غرب و هم پیمانانش به درگیری و تقابل با انقلاب برخواستند و تا امروز هم با ما درگیر هستند و این دشمنی ادامه خواهد داشت‌ اما علت این دشمنی ها و درگیری ها این است که اسلام ناب محمدی ظلم ستیز است و وقتی که این اسلام ظلم ستیز بر کرسی حکومت می نشیند نظام سلطه علیه او برمی خیزد.

وی ادامه داد: درگیری ما با نظام سلطه ماهوی است و تازمانی که ما بر اسلام ناب تکیه داریم و دشمن هم به اصول ظالمانه خود پایبند باشد، این درگیری استمرار دارد.

این فعال رسانه ای به بخشی از سخنرانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند که "مسیر مبارزه انقلاب ما چند دهه طول می کشد و ۳ مرحله دارد، مرحله نخست اسلامی کردن ایران است، دومین مرحله کمک به اسلامی کردن دیگر کشورهای مسلمان است و مرحله آخر‌ نیز گسترش الگوی حکومت اسلامی به همه دنیا است و در نهایت جهان را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده می کنیم" و امروز می بینیم که بخش قابل توجهی از این مسیر را پیموده ایم.
شریعتمداری با بیان اینکه مبانی و اصول انقلاب تاریخ مصرف ندارند و همیشگی اند افزود: جمهوری اسلامی در عین اینکه با نقطه مطلوب فاصله دارد، در بلندای افتخار آمیزی ایستاده است. با این حال یکی از طرفندهای دمشن دست گذاشتن روی نقطه ایده آل است تا افکار عمومی را علیه انقلاب تحریک کند.

وی در خصوص بحران های اقتصادی موجود در کشور گفت: برخی اینطور القا می کنند که مقصر مشکلات اقتصادی، انقلاب و دنبال کردن ارزش های انقلابی است در حالی که چنین نیست؛ این وضعیت نامطلوب اقتصادی حاصل نسخه های لیبرال و غربی است که متاسفانه در بخش های اقتصادی کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار