۶ جهیزیه عروس به ارزش یک میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند روستاهای میامی اهدا شد
کد خبر: ۹۱۱۷۵۱۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، غلامرضا بستجانی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه شش جهیزیه نوعروس به نیازمندان روستاهای شهرستان تحویل داده شد، گفت: ارزش این کالاها یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.
سرگرد غلامرضا بستجانی، ضمن بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته شش ست جهیزیه نوعروس به نیازمندان روستاهای میامی تحویل داده شد، ابراز داشت: با توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، این محموله ۱۲ قلم کالای اساسی ساخت و تولید کشور را شامل می‌شود.
وی بابیان اینکه ارزش این تعداد کالای جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: این تعداد جهیزیه به نوعروسان روستاهای فرومد، کالپوش بکران و ابراهیم‌آباد شهرستان میامی تحویل داده شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه هدف از این گونه اقدامات محرومیت‌زدایی و رفع نیاز نیازمندان است، ابراز داشت: این اقدامات با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه استان صورت گرفته است و می‌کوشد تا با فقرزدایی به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.
بسیجانی ضمن بیان اینکه محرومیت‌زدایی در طی سال نیز در قالب اردوهای جهادی پیگیری می‌شود، افزود: این اردوها در فواصل مختلف سال اجرا و نیروها بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت با حضور در روستاها به عمران و آبادانی سطح روستاها می‌پردازند.
وی بابیان اینکه اقدامات صورت گرفته حوزه بسیج سازندگی را نمی‌توان به عدد و رقم شمرد، اضافه کرد: بسیاری از اقدامات حوزه بسیج سازندگی خالصانه و تنها برای رضای خدا در سطح مناطق محروم صورت می‌گیرد لذا بسیاری از افراد حتی کارهای صورت گرفته را به زبان نمی‌آورند و بنابراین نمی‌توان شماری برای آن قائل شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها