فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش، انجام اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی مناسب در بحث پیشگیری از وقوع جرم در رتبه دوم کشور قرار داریم.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۵۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
سردار مهدی انصاری در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز پلیس تمهیدات لازم را اندیشیده و تمامی مناطق شهری استان را به بلوک‌های مختلفی تقسیم کرده و نظارت هر محدوده بر عهده یک افسر ارشد است.

وی خواستار جمع آوری نخاله‌های ورودی شهرها از سوی شهرداری ها شد و ادامه داد: برخی از افراد با آتش زدن لاستیک‌های فرسوده بستر نامناسبی برای وقوع جرم را ایجاد می‌کنند.

انصاری از راه اندازی قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) در استان خبر داد و افزود: در این قرارگاه کارهای فرهنگی مختلفی انجام می‌شود و با دعوت از سایر دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی خود برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، عنوان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و صدا و سیما ما را در این ایام یاری کنند و با انجام کارهای تبلیغاتی و فرهنگی مردم و به ویژه نسل جوان را از انجام کارهای خطرناک برحذر دارند.

رئیس پلیس استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی این استان در هفته ناجا رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

انصاری با تاکید بر اینکه تمامی تدابیر لازم برای پذیرایی مناسب از میهمانان نوروزی اندیشیده شده است، گفت: امید است با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی بحث ترافیک نیز در این ایام به خوبی مدیریت شود.
ارسال نظرات