سید ساجد یعقوبی
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه استان اردبیل مطرح کرد:
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه استان اردبیل از اطلاع رسانی موثر و فزاینده اقدامات در خصوص اردو‌های راهیان نور استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
ظرفیت رسانه‌ای سپاه حضرت عباس (ع) در اختیار اردو‌های راهیان نور
 
مهدی طوماری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل تصریح کرد:امسال در جهت تجلیل و یادآوری خاطرات و دست آورد‌های هشت سال دفاع مقدس از طریق اطلاع رسانی موثر و فزاینده در رسانه‌ها بیش از پیش بر وظیفه رسانه‌ای خود اهتمام خواهیم داشت.

وی افزود: تکریم و پاسداشت باور ارزشی راهیان نور و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با استفاده از ابزار رسانه مورد تاکید معاونت روابط عمومی سپاه بوده و با همکاری و مشارکت ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از جمله صدا و سیما و خبرگزاری‌ها و همچنین بستر فضای مجازی اقدام به انعکاس اخبار و محتوای ارزشی اردو‌های راهیان نور اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد نمود.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی گفت: حضور اکیپ رسانه‌ای سپاه استان اعم از گروه تلویزیونی سپاه و خبرگزاری بسیج در مناطق عملیاتی و اقدام برای تولیدات تصویری از لحظه‌های ناب و جذاب حضور زائران و تاثیر پذیری آنان از اردو‌های راهیان نور از اقدامات معاونت روابط عمومی سپاه می‌باشد و قرار است تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۸ این گروه‌ها در مناطق به صورت جهادی مشغول بخدمت باشند.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از صدا و سیمای مرکز استان در خصوص اقدام شایسته همکاران آن سازمان در جهت پخش تولیدات تلویزونی و ارتباطات زنده تلفنی و همچنین دغدغه‌ی رسانه‌ای مسئولین آن سازمان در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر نمود و از همکاران خبرگزاری‌ها مخصوصا خبرگزاری فارس و تسنیم و پایگاه تحلیلی خبری سبلان ما مراتب قدردانی را ابراز نمود.
ارسال نظرات