رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی و با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، کاشت درخت‌های جدید و نگهداری از درختان موجود جشن درختکاری در نواحی منفصل شهری سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۶۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شرمین شریفی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه افزایش سرانه فضای سبز همواراه جزو اولویت‌های این سازمان بوده است، اظهار کرد: همزمان با طرح استقبال از بهار و به مناسبت هفته درختکاری تمهیدات لازم جهت کاشت درخت در نقاط مختلف سطح شهر صورت گرفته است.

وی افزود: این سازمان با هدف نگهداری از درخت‌های موجود و کاشت درخت جدید و ترویج فرهنگ درختکاری هرساله برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا اجرا می‌کند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، از برگزاری جشن درختکاری در نواحی منفصل شهری خبر داد و اعلام کرد: این برنامه تحت عنوان هدیه سبز، با هماهنگی شهرداری مناطق و نواحی منفصل شهری انجام خواهد شد.

وی دامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان درهفته درختکاری طرح جهاد سبز شامل واکاری و درختکاری در پارک جنگلی آبیدر است.

شریفی همچنین اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های هفته درختکاری و منابع طبیعی می‌توان از انجام طرح فرهنگ سبز شامل اجرای جشن درختکاری در یکی از مدارس سطح شهر و نواختن زنگ درختکاری در روز هجدهم اسفند ماه نام برد.

وی در ادامه عنوان کرد: به مناسبت هفته درختکاری عملیات پلاک کوبی درختان خیابان ۱۷ شهریور نیز آغاز خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: عملیات نهال کاری رفیوژ‌ها و معابر هم در طول هفته درختکاری در سطح مناطق سه گانه صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ درختکاری در راستای توسعه سرانه فضای سبز بسیار حائز اهمیت است، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های متنوع در طول سال بتوانیم با مشارکت شهروندان در راستای گسترش و صیانت از فضای سبز سطح شهر گام برداریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات