سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل:
رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل گفت: طرح ایران‌یار در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب در بین دانش‌آموزان استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۹۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

طرح ایران‌یار در مدارس استان اردبیل اجرا شد

به گزارش سرویس  بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب طرح ایران یار در اردبیل اظهار داشت: طرح ایران یار در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب در مقطع متوسطه و راهنمایی در سطح استان برگزار شد.

وی حمایت از کالاهای تولید داخلی را زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال دانست و گفت: حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی به عنوان یک اولویت اساسی برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه اجرای طرح ایران یار با تحقق این محوریت در حال اجرا است.

رحیمی بیان کرد: فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی و آشنایی با ظرفیت‌های تولید یک اولویت اساسی است که به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی و ایجاد اعتماد در بین مردم برای استفاده از تولیدات داخلی بسیار مثمر ثمر و نتیجه‌بخش خواهد بود.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل تصریح کرد: فرموده مقام معظم رهبری برای همه مردم و مسئولان فصل‌الخطاب بوده و باید تلاش کنیم تا از تمامی توان و قابلیت‌ها در راستای تحقق شعار سال استفاده کنیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار دهیم.

وی افزود: حمایت از کالای ملی و ایرانی گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و حمایت از کالای ایرانی راهکاری اساسی و مهم در راستای رفع وابستگی و رونق تولیدات داخلی و اشتغال بوده که این امری مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل اظهار کرد: در مرحله نخست دانش‌آموزان از خطوط تولید کارخانه‌ها بازدید کردند و در مرحله دوم کارفرمایان با حضور در مدارس به تشریح فعالیت‌های تولیدی خود پرداخته و در مرحله سوم مسابقاتی با موضوع تولیدات واحدهای صنفی بازدید شده برگزار شد و در نهایت طی این مراسم از دانش‌آموزان منتخب در بخش‌های مختلف این مسابقات تجلیل شد.

ارسال نظرات