سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر با اعلام اینکه هدف دیگر راهیان نور سازندگی و خودسازی در بین جوانان و آحاد ملت جامعه است گفت: راهیان نور عامل بازدارندگی از گناه و خواسته‌های دنیایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۵۹۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
راهیان نور عامل بازدارندگی از گناه و خواسته‌های دنیایی می‌شود
 
سرهنگ پاسدار محمد پورمند در گفت و گو با خبرنگار اعزامی بسیج اردبیل در اهواز اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان مشگین شهر در قالب ۳ دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۲۰ زائر از روز شنبه عازم مناطق جنوب کشور شدند، این عزیزان از یادمان‌های معراج الشهدا در اهواز، شلمچه، عملیات والفجر ۸، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید کرده و از نمایش مردان آسمانی دیدند نمودند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بر عهده داریم، افزود: احترام گذاشتن به شهدا و جانبازان و به رخ کشیدن این عظمت با برگزاری اردو‌های راهیان نور برای این است که این فکر و اندیشه در نسل جدید ما بارور شود.

سرهنگ پورمند افزود: دانش آموزان در این سفر معنوی توانستند همانطوری که رزمندگان دوران دفاع مقدس به خصوص شهدای گرانقد ما از همان سه عمال، امام شناسی، دشمن شناسی با عزت کامل توانستند از این سفر بهره‌مند شدند که این سفر باعث می‌شود با بصیرت مقابل هجمه‌ها و آسیب‌های دشمن ایستاده و مقابله نمایند.
ارسال نظرات