دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ره آورد سرزمین نور در گفت و گو با «بسیج»:

جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در 7 استان برگزار شد

محمدزاده گفت: امسال 7 استان موفق به برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور به صورت استانی شدند که می توانیم به استان های گلستان، ایلام، اردبیل و گیلان اشاره نمود.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۰۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

فیض الله محمدزاده دبیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج ر از برگزاری جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خبر داد و گفت: امسال 7 استان موفق به برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور به صورت استانی شدند که می توانیم به استان های گلستان، ایلام، اردبیل و گیلان اشاره نمود.
وی ادامه داد: در حال حاضر در اکثر استان های کشور، دبیرخانه جشنواره استانی ره آورد سر زمین نور راه اندازی شده است و در طول سال، زائران راهیان نور هر استان می توانند آثار ادبی و هنری خودشان را در رشته های شعر، خاطره، متن ادبی، دلنوشته، فیلم، عکس و ... با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس به این دبیرخانه ها ارسال نمایند.
محمدزاده با بیان اینکه مردمی بودن جشنواره ره آورد سرزمین نور یکی از مشخصه های بارز آن است، اظهار داشت: مردم و زائران راهیان نور، سهم عمده ای در برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور ایفا می کنند و همه ساله با حضور کاروان های راهیان نور در خرمشهر، شاهد تجلیل از برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور هستیم.
دبیرشانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور تاکید کرد: جشنواره ره آورد سرزمین نور باعث تشویق جوانان و نوجوانان برای تولید آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس می شود و یقینا وجود چنین جشنواره هایی، باعث شناسایی مستعدان و علاقمندان به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار