شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در یاسوج ۳۰ درصد محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی کشور را تامین می کند
کد خبر: ۹۱۱۷۶۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
شرکت طبیعت زنده سینره بزرگترین کارخانه تولید محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی جنوب کشور در روستای نرگاه از توابع یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است که با استفاده از ظرفیت ۱۲۰۰ گونه گیاه دارویی استان، محصولات کاملا طبیعی تولید و روانه بازار می‌کند.
مدیر عامل کارخانه طبیعت زنده گفت:این کارخانه فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ با سه نوع محصول شروع کرد و هم اکنون بیش از ۱۷۰ نوع محصول شامل انواع شامپو، کرم، ژل لوسیون و چندین مکمل غذایی و دارویی تولید می‌کند.
گرجی افزود: این کارخانه که به شکل یک زنجیره تولیدی است باعث توسعه کشت مزارع گیاهان دارویی در استان شده و هم اکنون ۳۵۰ هکتار سطح زیر کشت گیاهان دارویی دارد و مواد اولیه این محصولات در خود استان تولید می‌شود.
وی گفت: این کارخانه ۳۰ درصد محصولات آرایشی و بهداشتی و دارویی کشور را تامین میکند و سالانه حدود ۳ هزار تن انواع محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی تولید می‌کند.
گرجی ادامه داد:این کارخانه ۴ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم وغیر مستقیم دارد.
وی افزود: این کارخانه دو سال پیاپی به عنوان محصول محبوب مصرف‌کنندگان انتخاب شده است.
مدیر عامل کارخانه طبیعت زنده گفت: این کارخانه با وجود مشکلات اقتصادی ۲۰ محصول جدید تولید و روانه بازار کرد و سال آینده ۲۰ محصول جدید دیگر نیز به خط تولید اضافه می‌شود.
گرجی افزود: محصولات این کارخانه به کشور‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، افغانستان، عراق و لبنان صادر می‌شود که امسال ۲ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه داشته است.
ارسال نظرات