امسال بیش از ۵ هزار نفر از کارگران زن و مرد سراسر کشور در رشته‌های مختلف با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۳۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
رئیس فدراسیون ورزش کارگری در نخستین انتخابات مجمع کارگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: این تعداد ورزشکار در کشور با ۷۰ رقابت ملی نسبت به رقابت بیش از ۵ هزار نفر کارگر زن و مرد در کشورسال‌های گذشته رکورد شکنی کرده است.
جواد رمضی افزود: همچنین در سطح استانی امسال بیش از هزار رقابت ورزشی در بین کارگران برگزار شد که نسبت به سال‌های گذشته بی نظیر بود.
وی تصریح کرد: در سال ٩٨، تقویم متفاوتی در ابعاد قهرمانی، مناسبتی، لیگ ها، برون مرزی و به ویژه مسابقات اسپانیا و برنامه‌هایی به صورت جشنواره در نظر گرفته شده است.
رمضی عنوان کرد: مشارکت در رویداد‌های ورزشی سازمان یافته کارگران کشور به واسطه وجود مشکلاتی تحت تاثیر قرار گرفته که این مهم با اتخاذ تدابیر خاص از قبیل: پیش بینی رویداد‌های ورزشی جذابتر و اجرای برنامه‌های ورزشی خانوادگی از جمله جشنواره ها، جبران پذیر خواهد بود.
وی ادامه داد: سال آینده کاروان کارگری جمهوری اسلامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگران که تیرماه ۹۸ درکشور اسپانیا برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: هم اینک ۲۷ انجمن ورزشی شناخته شده وجود دارد که ۲۰ مورد فعال و توسعه یافته و هفت مورد در حال توسعه هستند.
وی افزود: فدراسیون تلاش می‌کند با گسترش ورزش همگانی در بین کارگران و خانواده‌های آنان، علاوه بر حفظ سلامتی، بازده کار آنان را نیز بیشتر کند.
رمضی با اشاره به مجمع انتخاباتی ورزش کارگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش باید در بین جامعه کارگری در واحد‌های تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد روز به روز توسعه یابد.
ارسال نظرات