گروه سرمایه گذاری مسکن در بزرگ‌ترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران موفق به دریافت سه تندیس شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۳۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با حضور موثر در فضاهای اقتصادی و اجتماعی کشور، توسعه علوم و تکنیک های مدیریتی را در جهت تحول و بهسازی سازمان ها و دستیابی به اهداف اقتصادی، اجتماعی و خدماتی کشور در دستور کار قرار داده است.
این دبیرخانه مهارت های مورد نیاز مدیران و کارشناسان سازمان ها را در شرایط حال و آینده توسعه داده و آنها را در تشخیص مسائل و چالش های فرا رو و انتخاب راهکارها از طریق مشاوره، پژوهش و نظر سنجی یاری رساند.
در همین راستا مرکز آموزش و تحقیقات وابسته به دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با توسعه و تعالی عملکرد دستگاه ها و سیستم های مدیریتی، از طریق طرح مباحث و اندیشه های نو و آموزش های لازم در دو بخش مدیریتی و اجرایی با رویکرد ارزشی در حوزه مدیریت، باعث رسیدن به نظام اجرایی پویا و کارآمد می‌شود.
دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای حمایت از مدیران، سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های خدماتی و تولیدی فعال و متعهد، طرح انتخاب ملی را در قالب بزرگ‌ترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، با حضور مسوولین و مقامات دولتی و نمایندگان مجلس در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار کرد.
در این اجلاس که با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتباربخشی جهانی و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری برگزار شد، گروه سرمایه‌گذاری مسکن از شرکت های وابسته به بانک مسکن بنا به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در شرایط تحریم، در سه بخش ملی و بین المللی در حضور مقامات و مسوولین مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.
براساس این گزارش، گروه سرمایه گذاری مسکن با کسب رتبه نخست کیفیت اجرایی و ساخت منحصر به فرد در صنعت ساختمان و انبوه سازی موفق به دریافت تندیس شد.
همچنین روزبه ظهیری مدیرعامل این شرکت، سیمرغ زرین مدیریت خلاق در احداث پروژه‌های ماندگار را به خود اختصاص داد.
علاوه بر این شرکت سرمایه گذاری مسکن، موفق به دریافت نشان استاندارد و جایزه بین المللی بهترین معماری و هوش مصنوعی 2019 شد.
مسلم صالحی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نمایندگی از شرکت در این اجلاس شرکت و تندیس و لوح‌های فوق را دریافت کرد.
گروه سرمایه گذاری مسکن بازوی اصلی بانک مسکن در افزایش عرضه خانه های مناسب خانه اولی ها است.
این گروه از طریق شرکت های زیرمجموعه خود در استان های مختلف کشور با تعریف پروژه های بازآفرینی شهری در حال حاضر نسبت به نوسازی بافت های فرسوده اقدام کرده است.

 
ارسال نظرات