مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: بهره گیری از تجربه ها و عبرت های گذشته و نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی در تحقق الگوی کامل نظام پیشرفت اسلامی را اولین دغدغه رهبر دانست که در طرح های انقلاب مقفول مانده اند و ما باید به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

حجت الاسلام حسن بارانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در نشست و تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب که در پایگاه مقاومت بسیج شهید توکلی حوزه سفیران هدایت، آیت الله کفعمی در زاهدان برگزار شد، گفت: ۴۰ سالگی انقلاب را با عزت، سربلندی جشن گرفتیم و با عبور پیروزمندانه از این چله برای ورود به گام دوم انقلاب باید بیانیه رهبر معظم انقلاب را الگو و چراغ راه خود قرار دهیم.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی انقلاب تمدن سازو محرکی برای جوامع دیگر است که به سمت ماندگاری، رشد و پیشرفت حرکت کنند.
 
حجت الاسلام بارانی با تاکید بر این مطلب که با اجرای پشم اندازهای درست و برنامه ریزی شده به صورت روزانه و سالانه می توان پیشرفت کرد، ادامه داد: در طول 40 سال گذشته انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشته است که رشد مردم انقلابی چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن یکی از این فرازها بوده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور همچنین خطاهای انتخاباتی را از فرودهای گذرانده شده در این 40 سال برشمرد و بیان کرد: نگاه به گذشته اصلی است که ما را به سمت جلو حرکت می دهد.
 
این مسئول بیانیه گام دوم انقلاب را بیانیه ای عمیق دانست که جهت عبور از موانع و پشت سر نهادن تهدیدات و توطئه های دشمنان باید به آن عمل کرد تا دشمن در رسیدن به اهداف شومش مایوس و ناامید شود.
 
وی با تاکید بر این مطلب که دشمن با تمام توان جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد تصریح کرد: انقلاب ما با دشمنان جدی روبه رو است، همان گونه که ما چله انقلاب را با تدابیر رهبری و تبعیت از فرامین ایشان به پایان رساندیم باید در گام دوم انقلاب بر اساس بیانیه ای که مطرح کرده اند گام برداریم تا در این چله دوم هم سربلند و پیروز بیرون بیاییم.
 
حسن بارانی ورود مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان و فعالان جوان در همه میدان های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، با جهت گیری تحکیم دین، اخلاق، معنویت و عدالت در عرصه های مدیریتی کشور و بهره گیری از تجربه ها و عبرت های گذشته و نگاه انقلابی و روحیه انقلابی و عمل جهادی در تحقق الگوی کامل نظام پیشرفت اسلامی را اولین دغدغه رهبر دانست که  در طرح های انقلاب مقفول مانده اند و ما باید به آن عمل کنیم.
 
این مسئول فعال سازی ظرفیت های طبیعی و انسانی کم نطیر کشور که مورد غفلت قرار گرفته و با همت بلند و انگیزه های جوانی و انقلابی را نکته دیگر در پیشرفت انقلاب در گام دوم دانست.
 
 گفتنی است در پایان این مراسم طلاب و استادان حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با برگزاری تجمعی، حمایت خود را از بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کردند.
 
 
،
 
ارسال نظرات