خبرهای داغ:
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک راز غلبه بر مشکلات در دهه پنجم انقلاب اسلامی، تکیه بر درون و بهره گیری از توان بالای جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۱۱۷۶۹۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
 
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به نکات بسیار مهمی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه راهبردی موسوم به گام دوم در چهل سالگی انقلاب اشاره فرمودند، اظهار داشت: ضرورت شناخت زمان و مکان و اقتضائات کنونی می‌طلبد که ما با دقت هر چه تمام‌تر به فراز‌های مهم این بیانیه راهگشا در آغازین روز‌های پنجمین دهه از عمر بابرکت انقلاب توجه کرده و مطالبات معظم له را در عرصه‌های گوناگون با جدیت دنبال کنیم.

وی افزود: به لطف الهی انقلاب اسلامی ایران، چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و در عرصه‌های گوناگون به بلوغی رسیده که طبعاً به این خاطر توقعات و انتظارات از آن بیشتر از قبل شده است و لذا در این مساله باید به توصیه‌های دغدغه‌مندان نظام و به خصوص مقام معظم رهبری در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و انقلاب اسلامی، توجه وافری کرد.

استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم همچنین گفت: تحقق این مهم می‌طلبد که با برنامه ریزی علمی، دقیق و البته نظارت خوب بر مسایل مختلف، ضمن برطرف کردن مشکلات و نقاط ضعف‌ها با نگاهی امیدوارانه به آینده‌ی پیش رو چشم دوخت.

وی در ادامه با بیان این که در فراز و نشیب‌های مختلف این چهار دهه از آغاز انقلاب تاکنون ملت رشید، بصیر و شجاع ایران همواره حمایت‌های خود را از نظام و رهبری و انقلاب به بهترین شکل ممکن نشان داده است، ابراز داشت: ما باید تجربه چهار دهه گذشته را به عنوان چراغ راهی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی مورد توجه قرار داده و به خصوص مسئولان با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی و چشم پوشیدن از نگاه به غرب و شرق، تمام توان خود را بر بهره گیری از استعداد‌های خدادادی ایران اسلامی معطوف نمایند که انشاالله با عنایات الهی، نصرت از آن ملت مقاوم و انقلابی و مسلمان ماست.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی همچنین تاکید کرد: ما باید از اندیشه‌ها و توان جوانان این مرز و بوم استفاده کرده و ظرفیت منابع طبیعی را در خدمت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بکارگیری کنیم و با نگاه به درون و البته تعامل مناسب و عزتمندانه با بیرون، زمینه ارتقای هر چه بیشتر کشور در ابعاد داخلی و منطقه‌ای و جهانی را فراهم نماییم.

وی گفت: آنچه مهم است این که باید کاری کنیم که این نظام حکومت دینی سرمشقی برای همه جوامع مستضعف باشد و تمام دنیا به این نتیجه برسد که دین مبین اسلام می‌تواند بر همه جنبه‌های زندگی تاثیر لازم را گذاشته و مسیر تحول بشری را مهیا سازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها