مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان؛
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت : ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم تا شرمنده شهدا نشویم و بتوانیم بیش از پیش ادامه دهنده ی راهشان باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۱۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در همایش انس و الفت بازنشستگان و پیشکوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : خداوند می خواهد انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی متصل شود و هر کس از قطار انقلاب پیاده شود قطعا دچار ضرر و زیان خواهد شد.
وی با بیان اینکه خداوند شهدایی مانند حججی را می آورد تا انقلاب به آخر برسد افزود : ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم تا شرمنده شهدا نشویم و بتوانیم بیش از پیش ادامه دهنده ی راهشان باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از کارهای اساسی که باید برای جوانان تعلیم داده شود بسیج سازندگی است تصریح کرد : در بسیج سازندگی باید به مردم خدمت رسانی شود و در این قالب است که مشکلات اقتصادی مردم نیز حل می شود.
وی با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس کشور ایران پیروز شد گفت : در جنگ فرهنگی نیز کشور ما پیروز از میدان بیرون آمد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت : اگر انقلاب از مسیر اصلیش انحراف پیدا کند اسلام سیلی می خورد و این سیلی حکم تلنگر را برای مردم دارد.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال القاء نا امیدی در بین مردم است افزود : کشور ما امروز دچار جنگ سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است و وظیفه ی مردم ما در جنگ امروز از جنگ 8 سال دفاع مقدس سخت تر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه جنگ فرهنگی جنگ اراده ها است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : باید قرارگاه فرهنگی وجود داشته باشد و محوریت جهاد فرهنگی نیز در چارچوب انقلاب، دین و ارزش ها باشد.
گفتنی است ، در این همایش بازنشستگان و پیشکسوتان نیز به بیان درد و دل های خود پرداختند.
شایان ذکر است، این مراسم با زیارت شهید بسیجی مدافع حرم محمد قنبریان و وداع با شهید به پایان رسید و در این مراسم نیز از دو بازنشسته پاسدار پدران شهید حمزه و دانشگر نیز تجلیل به عمل آمد.

ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم

ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم

ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم

ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم

ارسال نظرات
پر بیننده ها