خبرهای داغ:
آیت الله مکارم شیرازی:
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: ما منکر اینکه با جمع شدن فضای مجازی برخی تجارت‌ها از بین می‌رود نیستیم، می‌گوییم در کنار این مزایا زهر‌هایی وجود دارد و مسئولین باید آن را اصلاح کنند.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۴۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، وی عصر دوشنبه در مراسم آیین رونمایی از تولیدات مرکز فن آوری و پایگاه اطلاع رسانی معظم له در مدرسه امیرالمومنین (ع) افزود: فضای مجازی راه اصلاح داشته و می‌توان کاری کرد که از مزایای آن استفاده کرد و آفات آن را کم کرد، هیچ عزمی برای اصلاح فضای مجازی در بین مسئولان وجود ندارد.

وی ادامه داد: دشمن دیگر از راه نظامی عاجز شده و از دو راه اقتصادی و فرهنگی ضربه می‌زند، خارج نشینانی که در خدمت عمال بیگانه‌اند، منافقان داخلی و از همه مهم‌تر فضا‌های مجازی سه عنصری هستند که به فرهنگ ما حمله ور می‌شوند.

آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد: در برخورد با مشکلات برخی از افراد منفعلانه عمل کرده و می‌گویند نمی‌توان با مشکلات برخورد مناسب کرد و باید امام زمان (عج) آن را حل کند.

وی گفت: ما می‌توانیم با تلاش عمده مشکلات را حل کنیم و دشمنان برای اینکه ضربه سنگین از ما خورده اند، از طرق مختلف سعی می‌کنند ضربه بزنند.

وی گفت: هیچ زمانی به اندازه حال حاضر مشکلات اخلاقی و اعتقادی وجود نداشت و ما می‌دانیم که نسبت به کشور ما مشکلات بیشتری وجود دارد، چرا که دشمنان بیشترین ضربه را از کشور ما خورده اند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: امروز یک جهادی مسلم در جامعه وجود دارد و تمام روحانیون و افراد غیر روحانی باید در این جهاد شرکت کنند.
ارسال نظرات