خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم بر لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی در این استان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۵۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم در دیدار با حجت‌الاسلام «طالبی» سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان قم، ایجاد مراکز فرهنگی با هدف گسترش برنامه‌های فرهنگی و معنوی را یکی از راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی باید در این زمینه توجه جدی داشته باشند و همکاری کنند.

وی افزود: در همین راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدام به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان قم و دیگر استان‌های کشور کرده که امیدواریم با تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت، شاهد برکات آن باشیم.

در این دیدار حجت الاسلام طالبی گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های دادگستری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارائه داد و گفت: در این راستا نیازمند همفکری، تعامل و هم افزایی نهاد‌های فرهنگی استان هستیم تا بتوانیم نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنیم.

همچنین در این نشست صمیمی در خصوص ایجاد غرفه‌های فرهنگی عرضه کتب دفاع مقدسی در دادگستری و بازدید کارکنان دادگستری استان قم از موزه دفاع مقدس تهران بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات