خبرهای داغ:

۴۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طرح پالایش سلامت در قم شرکت کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم از حضور ۴۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طرح پالایش سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۷۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدجواد هاشمی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۸ هزار دیدار‌های استانی تحت عنوان طرح سپاس داشته‌ایم که ۶۶۰ دیدار با حضور مدیران استانی و مدیرکل بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۴۵۰ نفر در برنامه آموزشی خانواده‌های شهدا شرکت کردند افزود: ۳۵۰۰ نفر در جلسه مشاوره حضور پیدا کردند و مشکلات آنان برطرف شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم بیان کرد: در بحث بهداشت و درمان ۴۲۰۰ نفر در طرح پالایش سلامت حضور داشتند، بنیاد شهید استان با ۱۳۵ مرکز درمانی قرارداد دارد و ۷۴ پزشک متخصص نیز در بحث درمان جانبازان خدمت می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه انواع برنامه‌های آموزشی برای فرزندان شهدا از جمله برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید استان است، بیش از ۴۴۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند و ۵۶۸ نفر توسط سهمیه دستگاه‌های اجرایی جذب و مشغول به‌کار شدند.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری بیش از ۳۵۳ یادواره در استان برگزار شده است، گفت: ۱۸۰۰ بنر در ایام مختلف با تصویر یا وصیت نامه شهدا به سه زبان در سطح شهر نصب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا توسط مناطق یک و دو انجام می‌شود و شهدایی که در ۲۲ اسفند متولد یا شهید شده‌اند به منازل آن‌ها سرکشی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: دیدار با مراجع عظام، ائمه جمعه و تجلیل از نخبگان و اهدا جوایز به افرادی که نامه به شهدا بنویسند از جمله برنامه‌های اداره بنیاد شهید و ایثارگران استان قم در پایان سال جاری است.

وی بیان کرد: ایثار و شهادت واژه‌ای است که برای همه ما و مسئولان باید در کنار مردم باشند و این مردم، ولی نعمتان این انقلاب هستند و از حواشی دوری کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران قم تصریح کرد: ۲۹۳ نفر از خانواده شهدا به مشهد مقدس اعزام شدند و ۱۱۳۷ نفر به اردوی ورزشی اعزام شدند و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته روز ۱۳ رجب از پدران آسانی مناطق ۱ و ۲ تجلیل به عمل می‌آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار