خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از تأمین میوه شب عید خبر داد و گفت: ۱۵۰ تن سیب و ۷۵۰ تن پرتقال برای میوه شب عید تأمین‌ شده است.
کد خبر: ۹۱۱۷۷۷۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا طلایی ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اختلاف قیمتی که در کشتار مرغ قم با استان‌های هم‌جوار وجود دارد قرار بر این شد میدان بهمن تهران را به‌صورت پایه بگذاریم تا این روند کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در روز گذشته کاهش پیدا کرد، افزود: وضعیت تولید تأثیری در قیمت مرغ ندارد و قیمت را بازار تهران مشخص می‌کند همچنین جوجه ریزی تأثیری در قیمت‌ها ندارد.

طلایی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده در استان ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان بوده است عنوان کرد: مسئولان این‌قدر با عدد نهاده بازی نکنید شرایط عادی نیست که پول را به‌حساب بریزیم و بار را تخلیه کنیم، به همین دلیل باید تابعی از بازار تهران جلو برویم و اگر همین روند را ادامه دهیم و در بازار هم مشکل نداشته باشیم امیدواریم قیمت‌ها پایین بیاید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم از تأمین میوه شب عید خبر داد و گفت: ۱۵۰ تن سیب و ۷۵۰ تن پرتقال برای میوه شب عید تأمین‌شده است.

وی با تأکید بر ساماندهی دام در کشور گفت: استان قم بارانداز دام در کشور است، ورود دام به استان بدون مجوز تبعات بهداشتی دارد و باید از انجام این کار جلوگیری به عمل آید، همچنین قیمت دام نسبت به سایر استان‌ها گران‌تر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در بخشی از این جلسه با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده در زمینه شکر مشکلی نداریم، اظهار داشت: تا حدی در زمینه بسته‌بندی با مشکل روبرو شده‌ایم همچنین باید در زمینه عرضه شکر در مغازه‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده و مدیریت شود.

محمود سیجانی در مورد وضعیت توزیع مرغ در استان نیز گفت: قرار شد در زمینه توزیع مرغ به سمت تک نرخی شدن پیش برویم که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
ارسال نظرات