خبرهای داغ:
سردار معروفی گفت: اصل به وجود آمدن نظام و انقلاب بیش از دستاوردهای آن است و شهدای ما برای بدست آمدن این نظام و انقلاب جان دادند.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۱۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در یادواره شهدای چهار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: اگر بتوانیم تفکر و فرهنگ شهدا را در جامعه نهادینه کنیم هیچ تهدیدی نمیتواند انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: برای هر مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 72 شهید تقدیم کردیم و این مهم کار مسئولان را سخت کرده و باید این مسئولان نسبت به ترویج فرهنگ شهدا اهتمام داشته باشند.

معروفی گفت: مسئولانی که از مشکلات مردم به آسانی عبور میکنند انقلابی نیستند، شهدا برای ما مسیری را مشخص کردند که راه گم نشود، 168 هزار شهید دوران دفاع مقدس داریم و این شهدا جانفشانی کردند و از همه چیزی خود گذشتند تا از حرام در جامعه چشمپوشی کنیم.

وی افزود: اگر هر مسئولی در پشت میز خدمت خود 72 شهید را یادآور شود چیزی جز خدمت در تفکرش نخواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار حایز اهمیت است ولی اصل به وجود آمدن نظام و انقلاب بیش از دستاوردهای آن است و شهدای ما برای بدست آمدن این نظام و انقلاب جان دادند.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها