فرمانده سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان: در عرصه اقتصادی، سپاه پیشتاز همه ی حرکت های جهادی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۱۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز مجمع بسیج شهرستان سیریک با حضور سرهنگ پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان ، اعضاء مجمع و اقشار مختلف بسیج در سالن غدیر این شهرستان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار اباذر سالاری در این مجمع تصریح کرد، امروز در عرصه اقتصادی، سپاه پیشتاز همه ی حرکت های جهادی است  و ما به این افتخار می کنیم و همه بدانند ما برای خدمت به مردم کار می کنیم و هیچ منتی بر سرکسی نداریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ضمن اشاره به پروژه های محرومیت زدایی دهه ی مبارک فجر و توانمندی و ظرفیت بالای بسیج در استان هرمزگان اظهار داشت، طرح هاآب رسانی که دوستان اداری خارج از مجموعه سپاه برآورد یک میلیارد و800 میلیون تومان داشتند همکاران پاسدار وبسیجی ما با کمک بسیج محلات خودشان با کمتر از  300میلیون تومان انجام دادند ویا مدارسی که بالای1میلیارد تومان برآورد شده بود بسیجیان ما با250میلیون تومان می سازند.

سرهنگ پاسدار سالاری به یکی دیگر از توانمندی بسیج و سپاه اشاره و ابراز کرد، یکی از موضوعات تحریمی دشمن بنزین بود، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد که میتواند در این عرصه به خودکفایی برسیم، بسیاری از کارشناسان این عرصه گفتند این موضوع کار ایران نیست و سپاه نمی تواند و قادر به انجام این مهم نیست و فقط تنها می تواند زیر ساخت ها را نظیر خاک برداری و زیرسازی را آماده کند، اما سپاه وارد شد و با همت وتلاش انقلابی و ظرفیت بالای خود کشور را در عرصه ی بنزین به خود کفایی رساندو در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز فاز سوم آن افتتاح شد و این پالایشگاه ستاره خلیج فارس می تواند بالای 45میلیون لیتر بنزین تولید کند واین نیز یکی دیگر از دستاورد های سپاه است.

وی تصریح کرد، هرجایی تفکر انقلابی ونگاه خوبی وجود داشته باشد و آنجا نگاه مال اندوزی وجود نداشته باشد می شود کار کرد و موفق شد و این تفکر نه تنهادر بین مردم انقلابی ما بلکه الحمدلله در جهان بعنوان تفکر تاثیر گذار مطرح است.

سالاری ضمن بیان قدرت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد، در 8سال دفاع مقدس ما امکانات و تسلیحات برابر نداشتیم اما با تفکر بسیجی اکنون به جایی رسیدیم که اگر بخواهیم در هر نقطه این کره خاکی اگر به کشورعزیزمان تعرض شود همانجا پاسخش را خواهیم داد.

سرهنگ پاسدارسالاری اضافه کرد، حاکمان کشورهای عربی بدانند، هیچ وقت ظلم پایدار نخواهد بود و این ساختمان بی ریشه ای که شما با حمایت آمریکا و اسرائیل بنا کرده اید ان شاءالله به لطف الهی برزمین خواهد ریخت و این کشور ها از دست این ظالمان وحاکمان ظالم رها خواهند شد و این را هم بدانند که مردم عزیز ایران از سنی و شیعه و همه اقوام این مشکلات و سختی ها به لطف الهی تمام خواهد شد وهمه با وحدت در کنار هم بوده و خواهیم بود.

ارسال نظرات