مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان
حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد باید نگاهمان به لبان مقام معظم رهبری باشد تا لطف امام عصر شامل حال ما شود امروز تمام دنیا با تمام قوا و قدرت در برابر ما ایستاده اند تا بر علیه ایران اسلامی اقداماتی داشته باشند اما خدا جلوی مکر و حیله آنان را می گیرد .
کد خبر: ۹۱۱۷۸۴۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان به  در جمع فرماندهان نظامی ،بسیجیان و مردم محله امام صادق (ع) شهرستان با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت قران برای همگان مایه هدایت است البته هدایت قران برای انسان های متقی و پرهیزگار است که در همه ی مراحل زندگی فقط و فقط خدا را در نظر دارند.

 

وی خاطر نشان کرد گروهی مانند داعش در حالی که قران در دست دارند اما خلاف قران حرکت می کنند در مسجد النبی هم افرادی قران می خوانند در حالی که همین افراد دستور به قتل و عام و کشتار دیگران می دهند.  

 

✅حجت الاسلام فقیهی ادامه داد همواره از خدا هدایت را طلب کنیم اینجاست که روزانه ده مرتبه در نماز از خدا هدایت را می خواهیم .

 

وی ابراز داشت صراط مستقیم در حقیقت راه امیرالمومنین(ع) است که باید در این مسیر پایدار باشیم شاهدیم که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در این راه محکم و ثابت قدم ایستادند.

 

✅مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تصریح نمود خدا به انبیا، صالحین ،صدیقین و شهدا هدایت داده که ما باید راه و روش این بزرگواران را با استواری ادامه دهیم .

 

وی افزود حضرت امام (ره) عبد صالح خدا بود و مراجع تقلید جز صدیقین هستند البته شهدا با جان خود راه هدایت را همواره کردند . 

 

وی ادامه داد انقلاب ما انقلاب حق است راه امام و شهدا همان خواسته پیامبر اکرم (ص) است چون امید حضرت ولی عصر (عج) است باید رعایت تقوا کنیم تا انقلاب ما پایدار بماند .

 

ایشان گفت اگر بخواهیم عاقبت بخیر شویم باید تقوای الهی را رعایت کنیم گروهی در دوران انقلاب بدلیل عدم رعایت تقوا عقب افتادند و عاقبت بخیری را از دست دادند.

 

✅حجت الاسلام فقیهی تاکید کرد همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا پیشرفت کنیم و موفق باشیم نیروهای نظامی که همواره در کنار ولایت و مطیع ایشان بودند موفقیت هایی داشتند و ما امروز امن ترین نقطه منطقه هستیم .

 

وی تاکید نمود چون شهیدان هسته ای ولایت مدار بودند موفقیت هایی در بحث هسته ای کسب کردند امروز اگر بخواهیم اقتصادمان  رونق پیدا کند باید مطیع رهبری باشیم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی را مد نظر قرار دهیم .

 

ایشان بیان داشت امروز نظارت خیلی ضعیف است مشکلات اقتصادی ما ربطی به بحث برجام و fatf  ندارد لذا نباید به دشمنان اعتماد کنیم چون اروپا و آمریکا رفیق هم هستند و نباید به آنان تکیه کنیم بلکه باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم .

 

✅حجت الاسلام فقیهی خاطر نشان کرد باید نگاهمان به لبان مقام معظم رهبری باشد تا لطف امام عصر شامل حال ما شود امروز تمام دنیا با تمام قوا و قدرت در برابر ما ایستاده اند تا بر علیه ایران اسلامی اقداماتی داشته باشند اما خدا جلوی مکر و حیله آنان را می گیرد .

 

وی ادامه داد مردم همواره در کنار ولایت و گوش به فرمان ایشان هستند لذا مسئولین هم باید همانند مردم مطیع اوامر ولایت و رهبری با

 

 

ارسال نظرات