دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان قروه در سال ۹۷ امروز و با حضور روسای اقشار و کارگروه‌ها در حسینیه شهداء سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۹۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با حضور روسای اقشار و کارگروه‌های ۱۶ گانه دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان قروه در سال ۹۷ در حسینیه شهداء سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین در برنامه اظهار داشت: مجمع عالی بسیج شهرستان قروه متشکل از کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز است که در کارگروه‌های مختلف مسائل متفاوت شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و راه کار‌های مناسبی در ارتباط با آن‌ها ارائه می‌شود.


وی با بیان اینکه نتیجه جلسات کارگروه‌ها باید هر ۴۵ روز یکبار به دبیرخانه ارسال گردد، افزود: این نتایج در مجمع عمومی مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد و دستاورد‌های مهمی از آن حاصل می‌گردد.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: وظیفه مجمع و وظیفه بسیج مطالبه گری و ارائه راه حل مناسب است که با پیگیری‌های دوستان و مسئولین در صدد هستیم تا بتوانیم مشکلات شهرستان را کاهش دهیم.


وی با ارائه آماری از عملکرد مجمع در سال ۹۷ گفت: در سال جاری ۸ شورای عالی بسیج، ۴۸ جلسه توسط کارگروه‌ها و بیش از ۱۲۰ جلسه توسط هیئت‌های اندیشه ورز اجرا گردید.

حیدری در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شده است باید کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز وارد عمل شوند و در جهت تحقق ان قدم بردارند.

یکی از مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی امروز وادادگی فکری است

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه قروه طی سخنانی با بیان اینکه مسئولین باید در عرصه جهاد پا بگذارند و عمل گرا باشند اظهار داشت: مسئولین ما باید با تفکر بسیجی پا در عرصه بگذارند و قدم بردارند و به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری باشند.

وی با بیان اینکه بسیجی نباید دست روی دست بگذارد و منتظر باشد افزود: عده‌ای که غالب آن‌ها مرد میدان نیستند فاز روشنفکری گرفته اند و تنها حرف می‌زنند و به وقت عمل سخت، سوراخ موش را خریداری می‌کنند و به چه کنم می‌افتند.

خطیب نماز جمعه قروه خاطر نشان کرد: این افراد به وعده دشمن دل داده اند و امروز یکی از مهمترین مشکلات ما که دلیل اصلی مشکلات اقتصادی نیز هست همین وادادگی به غرب و این دلدادگی فکری است.

باباییان با بیان اینکه عده‌ای دل به خارج از مرز‌ها بسته اند افزود: چقدر اصرار کردند و چقدر وعده دادند تا برجام به نتیجه برسد؛ که اگر برجام نتیجه بدهد و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، فضا باز و تحریم‌ها ریشه کن خواهد شد


به گفته باباییان قرار بود ۵+۱ مملکت را آباد کند، اما آباد که نکرد هیچ، آن یک مقدار نان هم بر سر سفره مردم باقی نگذاشت.

وی با بیان اینکه اندیشه وادادگی به غرب عامل از بین رفتن است افزود: چرا امروز برای تصویب FATF و لوایح چهارگانه ان این همه اصرار وجود دارد؟

امام جمعه قروه ادامه داد: دلیل آن در این فکر و اندیشه غلط است که اگر ما با غرب کار را ببندیم مملکت آباد خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: برجام دوم و برجام سوم هم همانند برجام اول هیچ دستاوردی برای کشور نخواهد داشت.

باباییان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سازو کار مالی اروپا با ایران گفت: این سازوکار مالی زمانی خواهد بود که CFT، fatf و پالرمو به تصویب رسیده باشند.

امام جمعه قروه با بیان اینکه این روشنفکری بنا دارد کشور را به سمت وابستگی به غرب پیش ببرد افزود: تشکیل اینگونه مجامع برای جنب و جوش جامعه است و ما باید استعداد‌های مختلف را در این مراسمات بیان کنیم


وی در بخش پایانی سخنان خود بر بومی سازی گام دوم انقلاب تاکید نمود و گفت: بومی سازی گام دوم انقلاب با تشویق مردم به خرید کالای ایرانی باید مورد بررسی قرار گیرد و نقش بسیج در این زمینه بسیار مهم است.

جعفر کاوه رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قروه نیز در حاشیه این جلسه و در گفتگو با خبرنگار ما به ارائه گزارشی از فعالیت مجمع پرداخت و اظهار داشت: در سال ۹۷ که مزین به نام حمایت از کالای داخلی است مجمع عالی بسیج شهرستان قروه موفقیت‌های خوبی کسب نموده است.

وی به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی اشاره نمود و گفت: امروز شیطان مجسم در همه عرصه‌ها آمریکا و اسرائیل غاصب است که در صدد نفوذ در کشور ما هستند.

کاوه ذات دشمن را دشمنی کردن برشمرد و افزود: نسل جوان به واسطه مقتضیات سنی خود گاهی شاید دشمن را نشناسد و این وظیفه ماست تا با بهره‌گیری از عقل و هادیان متعدد، دشمن را بشناسیم و بشناسانیم

در ادامه این مراسم نیز عباس سنتی رییس کارگروه علمی بسیج شهرستان قروه به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه علمی پرداخت و در پایان این مراسم نیز علاوه بر اجرای گروه سرود دانش اموزان؛ بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان قروه قرائت گردید و حضار در جلسه پس از هر بند بیانیه با شعار "الله اکبر خامنه‌ای رهبر" یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان نمودند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات