سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان زنجان برگزار می کند؛
همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان " نفس تازه" به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری وبا همکاری سایر نهادها در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: این همایش با هدف ایجاد نشاط  اجتماعی، توجه به سلامت عمومی، کاهش ترافیک شهری، توجه به حمل و نقل عمومی پاک و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودروهای دودزا در راستای تحقق شعار دو بهترازچهار برگزار خواهد شد.

مریم شعبانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در سازمان فرهنگی شهرداری وبا مشارکت سایر سازمان‌ها و ادارات، اظهار کرد: امیدواریم در ترویج فرهنگ توجه به سلامتی و تندرستی که امروزه با توجه به مشغله های زیاد، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و کم تحرکی تهدیدی برای سلامت افراد است اقدامات ماندگاری داشته باشیم.

وی رسالت این همایش را ایجاد شادی و نشاط عمومی دانست و افزود: این مهم جز در سایه‌ی سلامت جسمی به دست نمی آید، و امیدواریم با حضورحداکثری شهروندان دراین روز شاهد برگزاری باشکوه این گردهمایی باشیم.

شعبانی هدف از انتخاب یک روز تعطیل برای برگزاری همایش راجلب مشارکت تمام افراد بخصوص دانش آموزان و افراد شاغل دانست و اضافه کرد: سعی کردیم این فرصت را برای همه، به‌خصوص گروهی از افراد جامعه که تحرک و فعالیت کمتری دارند مهیا کنیم.

این مسئول درپایان از تمام مسئولان خواست جهت ایجاد یک فرهنگ ماندگار وایجاد انگیزه وتشویق شهروندان به ورزش ودوچرخه در در این همایش شرکت نمایند.

 

ارسال نظرات