خبرهای داغ:
حجت الاسلام روحانی با بیان این که دوره آموزشی سواد رسانه‌ای در ۶۰ مسجد استان قم برگزار شده است، گفت: این دوره شامل صد ساعت آموزشی است.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۵۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اختتامیه دوره آموزشی سواد رسانه‌ای با حضور آیت الله رجبی قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم شامگاه چهارشنبه در مسجدعلی بن موسی الرضا (ع) شهرک پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام روحانی در آغاز آیین اختتامیه دوره سواد رسانه‌ای با اشاره به پیشینه این دوره گفت: در نخستین مرحله برای آشنایی جامعه با فضای مجازی، کتابی در زمینه فضای مجازی به گونه‌ای برای کودکان تدوین شد که تمام خانواده را درگیر این مسأله کند.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در ادامه یک بروشور نیز برای ترغیب خانواده‌ها نسبت به فضای مجازی تهیه و در کنار آن نمایشگاه فضای مجازی برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی سواد رسانه‌ای در شصت مسجد در صد جلسه با حضور چهارده استاد پس از نماز مغرب و عشاء برگزار که با استقبال مناسب مردم مواجه شده است.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: از سوی مردم درخواست‌های مکرری برای امتداد این دوره آموزشی داشته ایم که نشان می‌دهد اگر برنامه مناسب با موضوع مورد نیاز جامعه برگزار شود مردم از آن استقبال خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای گفت: پیام دوره آموزشی سواد رسانه‌ای این بوده است که مسؤولان نسبت به فضای مجازی اهتمام داشته باشند تا فضای مجازی به فرصت تبدیل شود نه تهدید.
ارسال نظرات