خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان ما باید نسبت به حربه های دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم آگاه و هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۵۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست کردن باورهای دینی جوانان گام بر می دارند و این قشر باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جهت پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در تمامی میدان های نبرد علیه دشمن حضور یافتند، ادامه داد: بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان عرض اندام کردند و جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش های اسلامی در جامعه ما باقی بماند.

سرایی گفت: بسیجیان باید با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و با ایستادگی در مقابل دشمنان این توطئه ها را خنثی کنند.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان یکی از راه های اصلی مبارزه با توطئه های دشمنان انقلاب است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: بسیجیان باید در سایه کسب علم و بینش عمیق سیاسی و معرفتی خود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: امنیت موجود در کشور حاصل خون پاک شهداست و باید با ادامه دادن راه شهدا بتوانیم از خون آنان حراست کنیم.

سرایی گفت: باید تمامی آحاد ملت ایران اسلامی دست در دست هم دهند تا از این نعمت بزرگ الهی پاسداری کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تاثیرگذاری بر فرهنگ و آداب و رسوم با تلاش برای گسستن پیوندهای اجتماعی و روابط مردم با حاکمیت از رهگذر هنجارستیزی و پاشیدن بذر اختلافات قومی- مذهبی، مهمترین رویکرد دشمن در جنگ نرم به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظرات