فرمانده انتظامی تربت حیدریه:

افزایش ۱۵۰ درصدی جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵۰ درصد افزایش یافته که اغلب آن مباحث مالی است و شهروندان را به بهانه های مختلف پای دستگاه خودپرداز می کشانند و کلاهبرداری می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علی اکبر کیانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: افزایش جرایم اینترنتی و فضای مجازی در تربت حیدریه رشد ۱۵۰ درصدی داشته که اغلب ان مسایل مالی است که در پیوند با این موضوع پرونده‌های ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی نیز تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان هوشیاری خود را نسبت به ایمن سازی حساب‌های الکترونیکی و همچنین رمز کارت‌های بانکی خود را حفظ کرده و از در دسترس قراردادن آن نیز خودداری کنند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه بیان کرد: با اجرای ۱۲ طرح امنیت محله محور از ابتدای امسال ضمن پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر، کشف سرقت‌ها نیز ۵۷ درصد افزایش یافت.

کیانی همچنین از اجرای طرح امنیت محله محور یا نگهبان محله از ۱۵ اسفند بمدت یکماه خبر داد و افزود: این طرح با همکاری پلیس و ۶۷ نفر از افرادی انجام می‌شود که در کنار پلیس افتخاری امنیت پاساژ‌ها و اماکن تجاری و محله‌ها را نیر عهده دار هستند و نگهبانان محله نیز از کمک‌های مادی و معنوی پلیس بهره‌مند هستند.

وی از شهروندتن خواست در ایام تعطیلات نوروزی و سفر از ایمن سازی منازل خود به هر طریقی اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه همچنین از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در ۱۱ ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال نیز ۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از ممنوعیت ورود و خروج دام زنده در این شهرستان خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات کالا‌های قاچاق در سالجاری ۵۰ میلیارد ریال است که اغلب کالا‌های قاچاق کشف شده البسه و میوه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار