خبرهای داغ:

برگزاری جشن نیکوکاری در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری جشن نیکوکاری در ۴۵۵ پایگاه استان سمنان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۰۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور گفت: این جشن امسال نیز همانند سنوات گذشته در ایام منتهی به عید نوروز هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۵۵ پایگاه استان سمنان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه پایگاه‌های برگزار کننده جشن نیکوکاری در سطح مدارس، مراکز شهرها و مصلاهای نماز جمعه نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، اضافه کرد: این کمک‌ها در سرفصل‌های مختلف ایتام، نیازمندان، بیماران صعب‌العلاج، کودکان محروم و بی‌سرپرست، خانواده زندانیان، سالمندان بی بضاعت و ... قبل از آغاز سال نو هزینه می‌شود.
رضوی از برگزاری برنامه‌های هفته نیکوکاری در ۲۴ پایگاه سطح شهرهای استان سمنان در روز پنج‌شنبه پانزدهم اسفندماه خبردادوافزود: همچنین علاوه بر آن ۵۰ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی خواهد بود.
وی ضمن بیان اینکه در روز آخر هفته احسان و نیکوکاری ۲۳ پایگاه مصلاهای نماز جمعه استان سمنان برای دریافت کمک‌های مردمی میزبان آن‌ها خواهد بود، اضافه کرد: در واقع این مراسم فرصتی برای کمک به خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند خواهد بود تا در آستانه سال نو بتوانند ملزومات ضروری فرزندان خود را تامین کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به مراسم نواختن زنگ احسان و نیکوکاری روز پانزدهم اسفندماه نیز اشاره و ابراز داشت: ۳۵۸ مدرسه استان سمنان میزبان پایگاه‌های نیکوکاری خواهند بود که دانش آموزان می‌توانند از این طریق هم مدرسه‌ای کم بضاعت و نیازمند خود را به صورت غیر محسوس در آستانه سال نو حمایت کنند.
وی میزان مشارکت مردم استان سمنان در جشن نیکوکاری سال گذشته را چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ذکر واظهارامیدواری کرد: این رقم امسال با رشد چشمگیر مواجه باشد.
رضوی اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها