مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه کاهه و کلاته شادی دو روستای هدف در سطح شهرستان هستند جزو برنامه‌های اعتلای بسیج سازندگی قرار دارند، تصریح کرد: بسیج سازندگی حداقل سه سال در این روستا‌ها فعالیت خواهد داشت تا ان شاء الله بتوانیم این روستا‌ها را به اوج و کمال در بحث محرومیت زدایی برسانیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ایوب راستگومقدم در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌های کلاته شادی از توابع بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه خلیل آباد در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به محرومین جامعه و محرومیت زدایی در سطح شهرستان و همچنین سیاست‌های ابلاغی بسیج سازندگی استان، برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان انجام داده است.

وی با بیان اینکه اعزام اردو‌های جهادی به روستا‌های شهرستان در عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی، عمرانی و… نیز از جمله مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی بود، خاطرنشان کرد: مرمت و تعمیر خانه‌های محرومین، فضا‌های عمومی روستاها، زیباسازی مدارس، مساجد، تکایا، معابر سطح روستا و… نیز توسط بسیجیان گروه‌های جهادی شهرستان انجام می‌گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلیل آباد همچنین تهیه جهیزیه، بهداشت و درمان، ویزیت رایگان، داروی رایگان، دندانپزشکی، بینایی سنجی و… را از دیگر برنامه‌های اردو‌های جهادی و بسیج سازندگی برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه کاهه و کلاته شادی دو روستای هدف در سطح شهرستان هستند جزو برنامه‌های اعتلای بسیج سازندگی قرار دارند، تصریح کرد: بسیج سازندگی حداقل سه سال در این روستا‌ها فعالیت خواهد داشت تا ان شاء الله بتوانیم این روستا‌ها را به اوج و کمال در بحث محرومیت زدایی برسانیم.

راستگو مقدم همچنین با اشاره به اینکه اگر روستای دیگری نیز نیاز به کمک داشته باشند نیرو‌های جهادی به آن روستا در جهت به کمک مردم و محرومیت زدایی اعزام می‌شوند، اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات نیز از جمله دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است که در راستای اشتغال زایی برای جوانان در روستا‌ها و سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری با دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی در جهت ساخت و مرمت خانه‌های مسکونی مددجویان و محرومان وجود دارد، عنوان کرد: مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان نیز فعال است و مردم و خیرین نیز در این زمینه وارد عمل شده اند و کمک‌های این مجمع در راستای محرومیت زدایی هزینه می‌شود.

وی در پایان تشریح کرد: ۱۰ واحد مسکونی از ابتدای سال مرمت و بازسازی شده است و ساخت کامل ۳ واحد مسکونی نیز جزو برنامه‌های بسیج سازندگی بوده که با همکاری کمیته امداد به سرانجام خواهد رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها