خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: تصویب FATF استقلال ، ایرانیت و اسلامیت را از بین می برد ولی متاسفانه دولت هیچ توجهی به این موضوع ندارد.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۶۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، حجت الاسلام والمسلمین رهدار، در ارتباط با FATF و اصرار دولت بر تصویب آن، در سخنانی اظهار کرد: اصل انتقاد ما به دولت در رابطه با FATF در این است که چرا وارد این جاده شده است.

وی با بیان اینکه این جاده همان جاده ای است که استقلال ما را از بین می برد عدالت ما که شعارش را داریم نمی توانیم محقق کنیم، تصریح کرد:تصویب FATF استقلال ، ایرانیت و اسلامیت را از بین می برد ولی متاسفانه دولت هیچ توجهی به این موضوع ندارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: اینکه ما از همان اول با تصویب این موضوع مخالف هستیم به این علت است که هم این دولت را می شناسیم و می دانیم، این دولت دولتی نیست که دغدغه ی استقلال داشته باشد، من این دولت را بی آنکه خائن بدانم از مبنا وابسته می دانم .

وی با بیان اینکه این دولت در درون چارت جمهوری اسلامی به هر دلیلی مورد اقبال قرار گرفته و کارهایی می کند ولی ما این دولت را می شناسیم ، تصریح کرد: این دولت اگر فشار غربی هم نباشد در ذات خودش قلقلک و هوس دارد که جامعه ی ما و جمهوریت و انقلاب ما را غربی کند.

حجت الاسلام والمسلمین رهدار ادامه داد: تجربه تاریخی مواجهه ما با استکبار نشان می دهد که هر دولتی اگر الف را غربی بگوید باید تا آخر با تفکرات آن ها همسو باشد و این خاصیت استکبار است و در کشورهای غیر اسلامی نیز بدین صورت عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه مشکل ما با FATF یکی از حلقه های سلسله ی اقدامات استعمار و استکبار علیه ماست، خاطرنشان کرد: دولت راست می گوید که اگر امضا نکنیم فشارها چند برابر می شود راست می گوید ولی اصلا این معنی اش این نیست که امضا نکنیم فشار نخواهیم داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت:با امضای این معاهده فشار از این لایه و از این حلقه اتصال می کند به حلقه ی دیگر، در تجربه برجام دیدیم دولت با حسن نیت و با اعتماد کامل رفت برجام را امضا کرد، حسب گزارشی که آژانس می دهد دولت ایران به همه ی تعهداتش پا بند است آمدند در قلب راکتور هسته ای اراک آسفالتش هم ریختند و دولت ضعف اساسی را از خودش نشان داد و بعد آمریکا به زیر برجام زد و تمام تحریم های قبلی را برگرداند.

وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهور و آقای وزیر امور خارجه می گویند اصلا برجام قرار نبود تحریم ها را بردارد، اظهار کرد: آن ها می گویند برجام قرار نبود مشکل اقتصادی ما را حل کند، اگر قرار نبود هیچ یک از کارها را انجام بدهد، ما داشتیم کارمان را می کردیم، اگر قرار باشد تحریم ها و فشارها باشد، چرا ما باید سانترفیوژهایمان را تعطیل کنیم، به خاطر اینکه اروپایی ها با ما دوست شوند، از اول انقلاب با ما دوست نبودند چه اتفاقی می افتاد، بالاتر از سیاهی که رنگی نیست، اروپایی ها بیشتر از آمریکاها توانستند ما را تحریم کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها